کد خبر : 1970344 | 12 مهر 1402 ساعت 21:01 | 53K بازدید | 34 دیدگاه

رؤسای فدراسیون‌های اسپانیا، پرتغال و مراکش:

بهترین جام جهانی تاریخ را برگزار می‌کنیم

رؤسای فدراسیون‌های فوتبال اسپانیا، پرتغال و مراکش بعد از اعلام میزبانی جام جهانی 2030 توسط این سه کشور وعده دادند بهترین جام جهانی تاریخ را برگزار خواهند کرد.

بهترین جام جهانی تاریخ را برگزار می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، ساعتی پیش فیفا رسما اعلام کرد که سه کشور اسپانیا، پرتغال و مراکش میزبان‌های مشترک جام جهانی 2023 خواهند بود. اولین واکنش رسمی اسپانیا توسط پدرو روچا، رئیس فدراسیون فوتبال این کشور ابراز شد که گفت اطمینان دارد اسپانیا و همراهانش بهترین جام جهانی تاریخ را برگزار خواهند کرد. رؤسای فدراسیون‌های پرتغال و مراکش هم وعده مشابهی را به فوتبالدوستان دادند.

1935830

رئیس فدراسیون اسپانیا در صحبت‌های خود گفت: "وقتی فهمیدیم اسپانیا بعد از نزدیک به پنجاه سال دوباره میزبان جام جهانی می‌شود بسیار خوشحال و هیجان‌زده شدیم. شک نداریم که تورنمنتی فراموش نشدنی را در کشورمان خواهیم داشت".

روچا که با سایت فدراسیون فوتبال اسپانیا گفت‌وگو می‌کرد گفت: "ما در کنار پرتغال و مراکش بهترین جام جهانی تاریخ را برگزار می‌کنیم".

1935831

فرناندو گومز، رئیس فدراسیون فوتبال پرتغال، هم در واکنش به این خبر گفت: "هر سه کشور صاحب یک میراث فوتبالی زنده هستند. ما توانایی‌ سازماندهی بی‌نظیری داریم و با توجه به ظرفیتی که در هر سه کشور برای ابداع و نوآوری وجود دارد شکی نیست که جام جهانی 2030 تاثیری ماندگار در آینده جام جهانی خواهد داشت".

1935832

فوزی لقجع، رئیس فدراسیون فوتبال مراکش، هم در این باره گفت: "این لحظه‌ای مهم و تاریخی در تاریخ کشور ماست. اینکه در همکاری با اسپانیا و پرتغال میزبانی جام جهانی را به دست آوردیم باعث افتخار است و مسئولیت ما را برای میزبانی هر چه بهتر سنگین می‌کند. بدون شک شاهد جام جهانی‌ای تاریخی خواهیم بود".

دیدگاه‌ها