کد خبر : 1971045 | 15 مهر 1402 ساعت 22:01 | 8.6K بازدید | 13 دیدگاه

خشم دورتموند از VAR: نمی‌گذارند بازی کنیم!

ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند، بعد از پیروزی 4-2 تیمش مقابل یونیون برلین گفت توقف‌های طولانی وی‌ای‌آر در نیمه اول نگذاشت تیمش در این نیمه بتواند بازی خودش را انجام بدهد.

خشم دورتموند از VAR: نمی‌گذارند بازی کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند امشب در خانه‌اش میزبان یونیون برلین بود و با اینکه در نیمه اول 2-1 عقب افتاد ولی در نیمه دوم با کامبکی رویایی موفق شد حریف را 4-2 شکست دهد.

بازی در نیمه اول بارها برای بررسی صحنه‌ها توسط وی‌ای‌آر متوقف شد و ادین ترزیچ و متس هوملس به این توقف‌ها معترض بودند و آنها را علت عملکرد نه چندان خوب دورتموند در نیمه اول می‌دانستند.

1937236

ادین ترزیچ در نشست خبری بعد از بازی گفت: "نیمه اول خیلی سختی بود که با توقف‌های طولانی‌مدت اجازه بازی را به ما نداد. برای همین حفظ ریتم تیم در این نیمه واقعا سخت بود. ما مجبور شدیم برای سرعت دادن به بازی از وینگرها استفاده کنیم و بازی را به جناحین ببریم. بچه‌ها از یک‌دوهای سریع به خوبی استفاده کردند و با استفاده از این تاکتیک‌ها بود که به بازی برگشتیم. همین بود که در نیمه دوم ورق را برگرداند و ما در این نیمه بازی را کنترل کردیم. از عملکردمان در نیمه دوم و از نتیجه راضی هستیم."

متس هوملس هم در پایان بازی گفت: "نیمه اول با توقف‌های طولانی وی‌ای‌آر خیلی عجیب بود. در این نیمه چند گل از روی ضربات ایستگاهی به ثمر رسید که البته بعد هم لغو شد. ما در نیمه دوم عالی بودیم. وقتی هواداران دیدند که ما پیروزی می‌خواهیم و داریم می‌جنگیم با انرژی فوق‌العاده‌ای روحیه دادند و همین باعث شد نیمه دوم عالی باشیم".

دیدگاه‌ها