کد خبر : 1971119 | 16 مهر 1402 ساعت 02:30 | 346.6K بازدید | 234 دیدگاه

فقط کمیته انضباطی درباره نتیجه بازی تصمیم می‌گیرد

موضع رسمی‌ای اف سی درباره سپاهان - الاتحاد

دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد از توافق مسئولان ایرانی و عربستانی برای تکرار دیدار سپاهان و الاتحاد اطلاعی ندارد.

موضع رسمی‌ای اف سی درباره سپاهان - الاتحاد

به گزارش "ورزش سه"، بحث و گمانه زنی درخصوص تعیین تکلیف دیدار برگزار نشده سپاهان و الاتحاد ادامه دارد. پس از اتفاقاتی که در استادیوم نقش جهان رخ داد، باشگاه عربستانی از حضور در زمین مسابقه خودداری کرد و قرار است که کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا تکلیف این دیدار را روشن کند.

الریاضیة که بزرگترین روزنامه عربستان است، تیتر یک شماره امروز خود را به این دیدار جنجالی و پرماجرا اختصاص داده است و با دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا به گفتگو پرداخته و او تمامی توافقات برای تکرار این بازی را رد کرد.

طی روزهای اخیر، وزاری امور خارجه ایران و عربستان با یکدیگر در تماس بودند تا بتوانند این موضوع را حل و فصل کنند و حتی عنوان شده بود که طرف سعودی از امیر عبداللهیان دعوت کرده است تا برای تماشای یک مسابقه فوتبال به این کشور سفر کند.

1937404

اما حالا داتو ویندزور جان مالزیایی، دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا در گفتگو با روزنامه الریاضیة توضیح داده است آن طور که برخی از مسئولان طی روزهای گذشته گفته اند، هیچ توافقی با طرف های درگیر در بازی سپاهان و الاتحاد برای تکرار این مسابقه صورت نگرفته است.

ویندزور به الریاضیة گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا از توافقاتی که برخی از آنها در روزهای گذشته درباره آن صحبت کرده اند چیزی نمی داند و اصلا با این مسئولان طرف حساب نیست.

1937435

او با اشاره به اینکه کمیته انضباطی به زودی مشکل این مسابقه را حل خواهد کرد، گفت: این کمیته گام به گام حرکت می‌کند و عجله‌ای برای اعلام تصمیم خود درخصوص این مسابقه ندارد و طی روزهای آینده رأی نهایی اعلام خواهد شد.

وی در پاسخ به سوالی درباره انتظاراتش از زمان اعلام تصمیم نهایی کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا، پاسخ داد که امیدوار است این موضوع قبل از آغاز دور سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا که قرار است از 23 اکتبر (اول آبان) آغاز گردد، حل شود.

1937434

دیدگاه‌ها