کد خبر : 1971232 | 16 مهر 1402 ساعت 18:26 | 9.4K بازدید | 5 دیدگاه

دریا بابل یک - مس کرمان یک؛

لیگ یک/ نزدیک بود شگفتی ببینیم!

دریا بابل در لحظات پایانی پیروزی بزرگ مقابل مس کرمان را از دست داد.

لیگ یک/ نزدیک بود شگفتی ببینیم!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال ایران، تیم‌های دریا بابل و مس کرمان از ساعت 16 امروز در ورزشگاه سیمرغ بابل مقابل هم قرار گرفتند.

علی محسن‌زاده، علی خانلرزاده، سینا خادم‌پور، امید منصوری، معین قربانی، میلاد ابطحی، مسعود اسدی، محمدحسین باباگلی، ابوالفضل آذرنوشان، محمد صابری پور و مهدی ایزدی 11 بازیکن اصلی تیم دریا بابل بودند که مقابل مس کرمان از ابتدا به میدان رفتند.

محمدامین رضایی، علی تهامی، علی خلیلی، سید جلال عبدی، میلاد خدایی اصل، محمد صبوری، محمد صالح محمدی، خشایار زبرجد، عارف زینلی، پوریا غلامی و علی وزیری پناه نیز نفرات منتخب محمود محمودی‌نیا بودند که در ترکیب اولیه مس کرمان مقابل دریا بابل قرار گرفتند.

بازی در 30 دقیقه ابتدایی در دست مس کرمان قرار داشت و نارنجی پوشان عملکرد بهتری ارائه دادند، اما پس از آن بازیکنان دریا بابل سوار بر بازی شدند و عملکرد بهتری ارائه دادند که پس از حملات پیاپی موفق شدند به گل برسند.

1937587
1937588

دریا بابل که در تلاش برای رقم زدن شگفتی مقابل مس کرمان در این دیدار خانگی بود، پس از موقعیت‌های پیاپی توانست در دقیقه 44 روی نفوذ از سمت راست زمین و ارسال معین قربانی با ضربه سر تماشایی سینا خادم‌پور به طاق دروازه گل اول را بزند و برنده به رختکن برود.

در نیمه دوم مس کرمان تلاش زیادی برای فرار از شکست داشت و موقعیت‌هایی به وجود آورد که در لحظات تلف شده صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و توانست در دقیقه 6+90 روی یک پاس کوتاه و در ادامه شوت دیدنی علی وزیری پناه گل تساوی را به ثمر برساند تا این مسابقه با نتیجه یک بر یک خاتمه پیدا کند.

دیدگاه‌ها