کد خبر : 1971279 | 16 مهر 1402 ساعت 21:09 | 18.4K بازدید | 10 دیدگاه

خلیج فارس ماهشهر ۲-۰ سایپا تهران

لیگ یک/ عجیب‌ترین نتیجه فصل در بندر

شاگردان موسی قنواتی در قعر جدول موفق شدند با دو گل مقابل سایپا به پیروزی برسند.

لیگ یک/ عجیب‌ترین نتیجه فصل در بندر

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین دیدار هفته ششم لیگ یک خلیج فارس بندر ماهشهر در ورزشگاه خانگی به مصاف سایپا رفت.

موسی قنواتی سرمربی خلیج فارس تیمش را با ترکیب زیر به میدان فرستاد:

علیرضا حیدری، رضا بلیوند، نیما درودی، حامد کتاب قلعه، کمیل حیدری، سجاد مشکل‌پور، محمدجواد عباسی، مهدی حنفی، میلاد نجفی، دانیال محمودی، علیرضا قنبری.

1937711

در سوی مقابل سایپا با ترکیب زیر به زمین رفت:
نیما علیپور، رضا فرجی، محمدحسین خسروی، محمدرضا شیرزادی، پوریا بالی لاشک، محمد حسینی، پویا گلدوست گلستان، مهیار زحمتکش، محمود شفیعی، احسان جودکی، رضا مغانلو.

شاگردان موسی قنواتی که در قعر جدول حضور داشتند کار سختی را مقابل سایپای صدرنشین داشتند و شاید کمتر کسی تصر می‌کرد بتوانند به امتیاز در این دیدار فکر کنند.

تلاش دو تیم در نیمه نخست بدون عبور توپ از خط دروازه‌ها به پایان رسید اما در ابتدای نیمه دوم خلیج فارسی‌ها توانستند توسط علیرضا قنبری در دقیقه ۶۵ به گل برسند. در ادامه تلاش سایپایی‌ها برای جبران گل خورده توسط مدافعین و گلر تیم خلیج فارس خنثی شد و مهدی خلج وینگر تند و تیز خلیج فارس که به عنوان یار تعویضی به میدان آمده بود در یک ضدحمله عارف گیر کننده گل دوم تیمش را در دقیقه ۹۰+۱ زد تا سه امتیاز شیرین و مهم در بندر بماند.

خلیج فارس با این برد پنج امتیازی شد و به رده چهاردهم جدول صعود کرد و در سوی مقابل سایپا با این باخت همچنان با ۱۳ امتیاز صدرنشین لیگ یک باقی ماند.

دیدگاه‌ها