کد خبر : 1971287 | 16 مهر 1402 ساعت 21:45 | 11.7K بازدید | 18 دیدگاه

روبرتو دی‌زربی:

با احترام به کلوپ، ما بهتر بودیم

روبرتو دی زربی، سرمربی تیم برایتون، بعد از تساوی 2-2 مقابل لیورپول گفت که تیمش برتر بود و با وجود آنکه فکر می‌کند پنالتی تیمش هدر رفته است، نمی‌خواهد در مورد داور حرف بزند.

با احترام به کلوپ، ما بهتر بودیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم لیورپول در یک بازی خارج از خانه مقابل برایتون با تساوی 2-2 متوقف شد. در این بازی هر دو سرمربی مدعی این بودند که تیمشان از نظر داوری ضربه خورد و دی زربی حتی در صحنه‌ای برای اعتراض به داور کارت زرد هم گرفت، او در مصاحبه بعد از بازی به حوادث مسابقه واکنش نشان داد.

کیفیت بازی و عملکرد تیم؟
"بازی نزدیکی بود ولی من فکر می‌کنم ما از لیورپول بهتر بودیم، ببخشید که اینطور حرف می‌زنم، می‌خواهم به یورگن (کلوپ) احترام بگذارم، اما واقعیت است. به خصوص در نیمه دوم عالی بودیم، می‌توانستیم گل سوم را هم دریافت کنیم، اما چندین موقعیت گل داشتیم. ما باید مقابل هوادارانمان پیروز می‌شدیم. ما در دفاع بهتر می‌شویم، اما گاهی در فوتبال اینجوری است که ممکن است در موقعیت‌هایی گل‌هایی دریافت کنید که واقعا موقعیت‌های جدی‌ای نیستند."

در نیمه دوم یک صحنه مشکوک به پنالتی برای تیم اعلام نشد؟
"بله من قطعا فکر می‌کنم که پنالتی واضحی بود. تا فردا هم نمی‌توانم در مورد داوری بازی نظر بدهم. اما حالا که بازی تمام شده فایده‌ای هم دارد؟! ترجیح می‌دهم سوال دیگری بپرسید."

1937736

آنسو فاتی و سایر بازیکنان جدید؟
"بازیکنان جدید ما همه خیلی خوب هستند، به زمان نیاز دارند تا در تیم هم بهتر شوند. ما داریم به آنها کمک می‌کنیم که وارد تیم شوند، اما کار راحتی نیست چون هر سه روز باید بازی کنیم و خیلی فرصت حرف و تمرین وجود ندارد. شاید تعطیلات فیفادی کمی به ما کمک کند."

دیدگاه‌ها