کد خبر : 1971292 | 16 مهر 1402 ساعت 22:04 | 24.5K بازدید | 56 دیدگاه

آرتتا: بهترین تیم جهان را شکست دادیم

میکل آرتتا، سرمربی تیم آرسنال، گفت که احساس می‌کند تیمش بهترین تیم جهان را شکست داده است.

آرتتا: بهترین تیم جهان را شکست دادیم

به گزارش "ورزش سه"، امشب در مهمترین بازی لیگ برتر آرسنال در خانه به مصاف مدافع عنوان قهرمانی و صدرنشین لیگ برتر منچسترسیتی رفت که و توانست با ارائه یک بازی حساب شده، با تک گل دقایق پایانی  گابریل مارتینلی به پیروزی برسد و فقط به دلیل تفاضل گل کمتر از تاتنهام در رده دوم جدول قرار بگیرد. میکل آرتتا در نشست خبر بعد از بازی شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

در مورد پیروزی؟
"یه حس فوق العاده دارم، خیلی حس خاصی است. می‌دانید، مدت‌هاست که نتوانستیم آنها را شکست دهیم، امروز فکر می‌کنم بهترین تیم جهان را شکست دادیم. بازیکنان خیلی با دیسیپلین بودند، توپ‌های زیادی را گرفتند و دوئل‌های زیادی را بردند. کمی در حمله ضعیف بودیم اما فضا در کل بی‌نظیر بود. نیمه دوم را عالی شروع کردیم. تعویض‌ها تغییرات را رقم زدند. آنها برای ما مشکلات زیادی ایجاد کردند و ما هم برایشان دردسر درست کردیم."

آیا آرسنال از سد روانی بازی با سیتی عبور کرد یا خیر؟
"نمی‌دانم که این یک مانع بود یا نه، اما باید از آن عبور می‌کردیم و باید این کار را انجام می‌دادیم."

گلزنی مارتینلی که تازه از مصدومیت برگشت؟
"او خیلی تلاش کرد. جالب است که او او چند هفته است که می گوید من مقابل سیتی آماده خواهم بود، حتی اگر همه می‌گفتند خیلی زود است. لئاندرو تروسارد بعد از 30 دقیقه چیزی را در همسترینگ خود احساس کرد و گابریل بلافاصله پیراهنش را برداشت و آماده شد تا به جای او به زمین برود. مثل یک پسربچه خوشحال بود که به بازی می‌رود. او یک پیام مهم را به تیم ما می‌دهد، با تواضع تلاش کنید. و ما اکنون اینجاییم و یک تیم بسیار خوب را شکست دادیم."

1937745

عملکرد دیود رایا که داشت با یک اشتباه کار دست تیم می‌داد؟
"او روز سختی داشت چون از همه جا ممکن بود به سمتش شلیک شود. من فکر می‌کنم که خوب بود و اکثر توپ‌ها را خوب کنترل کرد. او خیلی حواسش را به توپ‌های ارسالی جمع کرده بود و شجاع بازی می‌کرد."

آیا ساکا به تمرینات انگلیس می‌رود؟
"نه، او نتوانست در تمرین ما شرکت کند، بنابراین او بیرون خواهد ماند و با انگلیس تمرین نمی‌کند."

دیدگاه‌ها