کد خبر : 1971301 | 16 مهر 1402 ساعت 22:25 | 12.4K بازدید | 6 دیدگاه

استرس توخل برای تغییر تاکتیکی عجیبش

بایرن مونیخ امروز در یک بازی راحت، فرایبورگ را ۳ بر صفر شکست داد. توماس توخل در نشست خبری پس از بازی درباره عملکرد خوب تیمش و تغییر رویکرد تیم در خط حمله توضیح داد.

استرس توخل برای تغییر تاکتیکی عجیبش

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ با برد در بازی امروز با توجه به پیروزی رقیبان بالای جدول، ۱۷ امتیازی شد و در رده سوم قرار گرفت‌. توماس توخل پس از بازی بسیار از عملکرد تیمش راضی بود و بازیکنانش را تحسین کرد: «من واقعا عملکرد امروز را دوست داشتم. از ابتدا بسیار روان بازی کردیم. ما موقعیت‌های زیادی برای گلزنی ایجاد کردیم و در دفاع اجازه هیچ کاری را به حریف ندادیم. هرگز کنترل بازی را رها نکردیم و بسیار متمرکز بودیم. ما در رویکرد تاکتیکی‌مان در خط حمله برای این بازی هری را کمی عقب کشیدیم تا بقیه بتوانند به عمق محوطه جریمه نفوذ کنند. کمی استرس داشتم که ممکن است ایده بدی باشد اما امروز این ایده خیلی خوب جواب داد و علاوه‌ بر دفاع در حمله هم خوب بودیم. احتمالا باز هم از این رویکرد استفاده کنم.

1937762

سانه امروز خیلی خوب بازی کرد. با وجود اینکه ریسک می‌کرد و تعداد دریبل‌هایش زیاد بودند، اما توپ‌های بسیار کمی را از دست داد. او در دریبل زدن و دوندگی بسیار شجاع بود. لروی ویژگی‌های فیزیکی و اشتیاق برای بازی دارد. رابطه بین ما عالی است و خواسته‌هایم از خودش را به بهترین شکل ممکن درک می‌کند و متوجه می‌شود. وقتی به او در زمین آزادی عمل می‌دهی و با میل خود بازی می‌کند تفاوت در بازی رقم می‌زند. قدرت پا به توپ او شگفت‌انگیز است. از لحاظ فیزیکی هم مانند یک ماشین است. به نظرم می‌تواند لیگ را تحت تاثیر توانایی‌های خود قرار دهد.

کینگزلی (کومان) در سمت راست خیلی خوب بازی کرد. او به این گل‌ها در بازی امروز نیاز داشت و در موقعیت‌های خطرناک زیادی هم شرکت داشت. او در هر دو گل کمی خوش شانس بود اما مهم گلزنی است که اتفاق افتاد. من جمعه گفتم که او از نظر تعداد گل و پاس کمی عقب‌تر از بقیه است که با بازی امروز جبران شد.»

1937763

دیدگاه‌ها