کد خبر : 1971325 | 16 مهر 1402 ساعت 23:35 | 38.4K بازدید | 15 دیدگاه

ممکن است ستاره بایرن تبعه آلمان شود

رودی فولر درباره احتمال اینکه ماتیس تل، مهاجم جوان و بااستعداد بایرن مونیخ، که در این فصل آمار قابل توجهی را از خود به جای گذاشته است، تابعیت آلمانی بگیرد، صحبت کرده است.

ممکن است ستاره بایرن تبعه آلمان شود

به گزارش "ورزش سه"، ماتیس تل، تعویض طلایی بایرن مونیخ در این فصل، با عملکردش توجه رسانه‌ها و کارشناسان فوتبالی را به خود جلب کرده است و بازی‌هایش در بایرن مونیخ نوید ظهور یک مهاجم مقتدر و گلزن را می‌دهند.

تل ملیتی فرانسوی دارد و برای تیم‌های ملی زیر ۲۱، زیر ۱۹ و زیر ۱۷ سال فرانسه بازی کرده و با مجموعا ۱۸ بازی در این سه رده موفق به ثبت ۱۳ گل‌ شده است‌. علی‌رغم این عملکرد، او هیچ‌گاه برای تیم ملی بزرگسالان فرانسه به میدان نرفته. از سمتی هم تیم ملی آلمان در سال‌های اخیر در خط حمله دچار مشکلات زیادی بوده و در امر گلزنی در بسیاری از بازی‌ها ناموفق بوده‌اند.

1937802

از رودی فولر، کسی که پس از اخراج هانسی فلیک، تا آمدن یولیان ناگلزمان، هدایت ژرمن‌ها را بر عهده داشت، درباره احتمال تغییر تابعیت ماتیس تل و بازی کردن برای تیم ملی آلمان پرسیده شده است.

آیا ماتیس تل می‌تواند تبعه آلمان شود و برای ما بازی کند؟

«همه ما می‌دانیم که مانند پنج، ده یا پانزده سال پیش تعداد بسیار زیادی مهاجم نوک نداریم و در این پست ضعف داریم. البته او (تل) مهاجم بزرگی است. او همچنین عملکرد بسیار خوبی در بایرن داشته است. مطمئناً می‌توانیم برای جذب او تلاش کنیم. اما در نهایت، این خود بازیکن است که تصمیم می‌گیرد، و البته خانواده‌اش. نظر خانواده‌اش را نباید نادیده گرفت. او ریشه‌ای فرانسوی دارد و در نهایت به آنها بستگی دارد.»

1937803

دیدگاه‌ها