کد خبر : 1971378 | 17 مهر 1402 ساعت 02:04 | 22.8K بازدید | 4 دیدگاه

حمایت انریکه از ستاره ناکام پاری سن ژرمن

لوئیس انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن، مشکلی با عدم گلزنی کیلیان امباپه ندارد.

حمایت انریکه از ستاره ناکام پاری سن ژرمن

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در بازی هفته هشتم لیگ یک به مصاف رن رفت و با گل‌های ویتینیا، اشرف حکیمی و رندال کولو موآنی به برتری 3-1 دست پیدا کرد.

در این بازی کیلیان امباپه با وجود اینکه یک موقعیت ایده آل هم در اختیار داشت، موفق به گلزنی نشد. با این وجود لوئیس انریکه از عملکرد او عصبانی نیست.

1937905

انریکه پس از این بازی گفت:"وقتی موفق به کسب پیروزی می‌شویم، خوشحال هستیم. فکر می‌کنم 25 دقیقه اول به اندازه کافی خوب نبود، حریف خوب بازی کرد و موقعیت‌هایی داشت. بعد از آن بازی را کنترل کردیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم."

گلزنی ویتینیا؟

خوشحالم زیرا ویتینا کاملا با ایده فوتبالی ما سازگار شده است. او هرگز توپ را از دست نمی‌دهد، می‌تواند دریبل بزند، می‌تواند پاس گل بدهد، می‌تواند گلزنی کند. او بسته به موقعیت توپ در زمین بازیکن بسیار کاملی است. کاری را انجام می‌دهد که باید انجام شود. خیلی خوشحالم چون او گل زد. از سطح او و تیم راضی هستم.

عدم گلزنی کیلیان امباپه؟

درست است که او گل نزده اما از ابتدای فصل در سطح بسیار بالایی بوده است. او حرکات زیادی خلق کرد، پاس داد، موقعیت‌های زیادی داشت. گل نزدن کیلیان در این دیدار کمی عجیب است اما مشکلی نیست، به خاطر دارم که او در دفاع و حمله برای این تیم چه چیزی به ارمغان می‌آورد.

دیدگاه‌ها