کد خبر : 1971413 | 17 مهر 1402 ساعت 12:46 | 27.9K بازدید | 8 دیدگاه

مردم بهتر از تو فوتبال می‌فهمند

تنش در پخش زنده: انریکه کارشناس فرانسوی را نابود کرد!

پس از بازی دیشب بین رن و پی اس جی بین لوئیس انریکه و یک کارشناس معروف فرانسوی تنش لفظی عجیبی رخ داد.

تنش در پخش زنده: انریکه کارشناس فرانسوی را نابود کرد!

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی در شرایطی به دیدار برابر رن رسیده بود که باید تحت هر شرایطی بازی را می برد و در نهایت نیز به این هدف رسید. شکست سنگین برابر نیوکسل و تساوی برابر کلرمون در لیگ فرانسه، پی اس جی را به تیمی بحران زده تبدیل کرده بود و اگر برابر رن نیز برنده نمی‌شد، شرایط برای لوئیس انریکه و تیمش خطرناک می‌شد. پاریسی‌ها دیشب نمایش بهتری ارائه دادند و 1-3 در زمین حریف پیروز شدند.

1937954

در پایان بازی لوئیس انریکه به کنار زمین رفت تا پاسخگوی سوالات لودویک ژولی و الکساندر روئیز باشد. انریکه بدون مشکل با ژولی که سابقه بازی برای بارسا را هم دارد، حرف زد و جواب سوالات او را داد ولی با روئیز به مشکل خورد.

روئیز یکی از منتقدان همیشگی انریکه و پی اس جی است و دیشب همزمان نقش مترجم را نیز برای مربی اسپانیایی ایفا می‌کرد.

وقتی نوبت به روئیز رسید تا سوال خودش را مطرح کند، او رو به انریکه گفت: «همه چیز برای شما خوب پیش رفت ولی اگر بخواهیم از نقاط ضعف تیمتان نکته ای بگویید، به چه چیز اشاره خواهید کرد؟»

انریکه انتظار این سوال را نداشت و گفت: «این دیگر چه سوالی است؟ تو فقط نکات منفی را می بینی. یک بار ما 1-4 برده بودیم و تو معتقد بودی حق ما شکست بود. تو بدبین‌ترین کارشناس تاریخ فوتبال هستی.»

1937953

روئیز در پاسخ گفت: «ما سه دقیقه وقت داریم و همه سوالات تمجید از تیم شما بود. حالا یک سوال انتقادی که ایرادی ندارد. این شاید سوال خیلی از هواداران پی اس جی هم باشد.»

انریکه که سعی داشت خودش را آرام نشان دهد، جواب داد: «مردم قطعا بهتر از تو فوتبال را درک می‌کنند. فوتبال بازی جزئیات است و بله، ما 25 دقیقه عالی بودیم و در بقیه دقایق بازی را مدیریت کردیم. فوتبالیست که ماشین نیست. همین ژولی خودش سال ها در بالاترین سطح بازی کرده و می فهمد من چه می گویم. اینکه بعد از پیروزی در زمین حریف بخواهیم نیمه خالی لیوان را ببینیم، بی انصافی است.»

انریکه سپس میکروفون را گذاشت و پس از خداحافظی، با خنده ای کنایه‌آمیز دور شد.

دیدگاه‌ها