کد خبر : 1971479 | 17 مهر 1402 ساعت 18:23 | 202.7K بازدید | 875 دیدگاه

شوک به پرسپولیس از اتاق پزشکی

اختصاصی: رباط صلیبی یاسین پاره شد!

شایعه تلخی که دقایقی پیش با ترک یاسین سلمانی از اتاق پزشکی تایید شد: او به دلیل پارگی رباط صلیبی فصل را از دست می‌دهد.

اختصاصی: رباط صلیبی یاسین پاره شد!

به گزارش ورزش سه، یاسین سلمانی که روز گذشته دچار مصدومیت شده بود، نتایج عکسبرداری خود را دریافت کرد تا مشخص شود از ناحیه رباط صلیبی دچار پارگی شده است.

1938070

او دقایقی پیش نزد پزشک خود رفت و این موضوع از سوی او هم تایید شد تا این ستاره خط هافبک پرسپولیس فصل را از دست بدهد.

قرار است در هفته‌های آینده او زانوی خود را به تیغ جراحان بسپارد و با این شرایط حداقل شش ماه دوران نقاهت خواهد داشت و دو ماه نخست بعد از شروع تمرینات نیز امکان حضور را نخواهد داشت تا بازی برای پرسپولیس به فصل آینده موکول شود.

سلمانی روز گذشته و در حالی که از ابتدا برای پرسپولیس به میدان رفته بود، در حرکت پرسینگ دچار مصدومیت شد و در شرایطی که احساس درد داشت، از استادیوم هم بیرون رفت تا هواداران پرسپولیس نگران او شوند.

نکته جالب اینکه هافبک تهاجمی سرخپوشان در دو بازی اخیر پرسپولیس عملکرد بسیار خوبی داشت و هواداران این تیم را به ظهور یک ستاره در خط میانی امیدوار کرده بود اما در نهایت شرایط برای او به یکباره عوض شد.

این در حالی است که از ابتدای فصل عنایت‌زاده و خدادادی دو بازیکن دیگر پرسپولیس هم دچار پارگی رباط صلیبی شدند و حالا سلمانی سومین بازیکنی است که با این مصدومیت فصل را از دست می‌دهد.

1931760

دکتر علیرضا حقیقت در خصوص مصدومیت سلمانی اظهار داشت: گزارش ام‌آر‌آی زانوی یاسین سلمانی آماده شد و متاسفانه پارگی رباط صلیبی در تصویربرداری مشخص است.

وی ادامه داد: در مشورتی که با چند پزشک متخصص انجام شد، لزوم عمل جراحی نیز مورد تاکید قرار گرفت.

دیدگاه‌ها