کد خبر : 1971543 | 18 مهر 1402 ساعت 04:10 | 17.7K بازدید | 3 دیدگاه

اظهارنظر جنجالی نایف هزازی

ستاره سابق الاتحاد هوادار هلال شد!

نایف هزازی اعتراف کرد که اگر به گذشته برگردد، الهلال را برای فوتبالش انتخاب می‌کند.

ستاره سابق الاتحاد هوادار هلال شد!

به گزارش "ورزش سه"، نایف هزازی بازیکن 35 ساله عربستانی است که 54 بازی ملی را برای کشورش انجام داده و فوتبال را از رده‌های پایه الاتحاد آغاز کرد و حتی برای النصر و الشباب نیز به میدان رفت.

این مهاجم، بخش عمده دوران ورزشی خود را در سیاه و زردپوشان شهر جده سپری کرد و روی هم رفته نزدیک به 200 بار برای الاتحاد و النصر به میدان رفت و یبش از 70 گل را برای این دو تیم به ثمر رساند.

اکنون ویدیویی از هزازی منتشر شده که در فضای مجازی عربستان حسابی سر و صدا به پا کرده است. هنگامی که او به سوالی درباره تیمی که در صورت بازگشت به میادین برای آن بازی می‌کند، پاسخ می‌دهد.

1938167

این کلیپ فردی را نشان می‌داد که از بازیکن می‌پرسد: اگر به ورزشگاه‌ها برگردی برای کدام باشگاه بازی می‌کنی؟ الاتحاد، النصر یا الهلال؟

نایف هزازی در پاسخ به این سوال می‌گوید: اگر صادقانه بگویم، من الهلال را انتخاب می‌کردم.

صحبت‌های هزازی با واکنش هواداران الاتحاد مواجه شده بخصوص اینکه مکان این گفتگو به جایی برمی‌گردد که تصویر بزرگی از هزازی با لباس الاتحاد بر روی دیوار دیده می‌شود.

1938168

نکته جالب درخصوص هزازی این است که او اولین گل ملی خود برای عربستان را در دیدار معروف برابر تیم ملی ایران و در استادیوم آزادی و از مرحله مقدماتی جام جهانی 2010 به ثمر رساند.

جایی که علی دایی هدایت تیم ملی ایران را برعهده داشت و هزازی در دقیقه 80 گل مساوی سعودی‌ها را به ثمر رساند و در نهایت عربستان 2 بر یک به پیروزی رسید.

دیدگاه‌ها