کد خبر : 1971687 | 18 مهر 1402 ساعت 15:16 | 51.7K بازدید | 25 دیدگاه

حالا چیزی تضمین شده نیست

زندگی فوتبالی جدید جواهر آلمانی رئال

تونی کروس نیز مثل لوکا مودریچ در این فصل کمتر به میدان رفته و حتی بازنشستگی از بازی‌های ملی و استراحت بیشتر نیز کمکی به او برای حضور دائمی در ترکیب ثابت نمی‌کند.

زندگی فوتبالی جدید جواهر آلمانی رئال

به گزارش "ورزش سه"، از 25 بازیکن فهرست این فصل رئال مادرید، شاید تونی کروس تنها بازیکنی باشد که همچنان در بالاترین سطح است ولی دیگر برای تیم ملی کشورش بازی نمی‌کند. از زمانی که این هافبک در پایان یورو 2021 از تیم ملی آلمان بازنشسته شد، فرصت بیشتری برای ریکاوری فیزیکی در وقفه بازی‌های ملی داشته و این به سود رئال مادرید نیز شده است.

1759386

بازنشستگی کروس از بازی‌های ملی مورد قدردانی آنچلوتی و رئال مادرید قرار گرفت چون آنها می‌دانند که می‌توانند روی تونی کروس با توجه به فرصت استراحت بیشتر نسبت به ملی پوشان، در حساس‌ترین مقاطع فصل حساب کنند.

خداحافظی از تیم ملی به او کمک می‌کند که پس از فیفا دی‌ها به راحتی در ترکیب اصلی رئال قرار بگیرد. با این حال در مجموع کروس این فصل در پنج بازی شروع کننده بوده و 538 دقیقه بازی کرده است. یعنی میانگین 48.9 در هر بازی که با آنچه در دوران حرفه‌ای او معمول بوده فاصله زیادی دارد. 

1938396

کروس در 33 سالگی، خوب می‌داند که جوانان رئال مادرید در اولویت قرار دارند و حالا حتی بازنشستگی از بازی‌های ملی نیز باعث نخواهد شد حضور او در بیشتر بازی‌های فصل تضمین شده باشد. برای کروس این فصل دوره‌ای تازه شروع شده و او زندگی فوتبالی جدیدی را در رئال تجربه می‌کند.

دیدگاه‌ها