کد خبر : 1971731 | 19 مهر 1402 ساعت 03:00 | 20.7K بازدید | 2 دیدگاه

فدراسیون قانونی گذاشت که ما از لیگ برتر جدا شویم

گلر سابق پرسپولیس: ما خیلی بدشانسیم

علی محسن‌زاده می‌گوید قوانین جدید نقل و انتقالاتی باعث شدند که او برای ادامه فوتبال خود راهی لیگ یک شود.

گلر سابق پرسپولیس: ما خیلی بدشانسیم

به گزارش ورزش سه، علی محسن‌زاده که سابقه حضور در تیم‌های پرسپولیس، ذوب‌آهن، نساجی و هوادار را دارد و فصل گذشته نیز در نفت مسجدسلیمان حضور داشت، در نقل و انتقالات تابستانی امسال به خیبر خرم‌آباد پیوست اما در روزهای پایانی نقل و انتقالات از این تیم جدا شد و به دریای بابل پیوست تا کار خود را در این تیم لیگ یکی آغاز کند.

دریا در هفته ششم لیگ آزادگان میزبان مس کرمان بود اما در شرایطی که تا دقیقه ۹+۵ با یک گل از حریف خود پیش بود، گل تساوی را دریافت کرد تا در کسب اولین سه امتیاز خود در فصل جدید ناکام باشد و یونس گراییلی نیز از سرمربیگری این تیم استعفا بدهد.

علی محسن‌زاده در خصوص این مسابقه به خبرنگار ما گفت: هر دو تیم برای سه امتیاز آمده بودند و نیمه اول شرایط تیمی ما بهتر بود و موقعیت‌های زیادی روی دروازه مس کرمان خلق کردیم و به گل هم رسیدیم اما در نیمه دوم طبیعی بود که تیم ما کمی عقب‌نشینی کند. مس کرمان فشار آورد و در نهایت در دقیقه ۹۵ روی یک غافلگیری گل خوردیم. من در حال چیدن دیوار دفاعی بودم و حتی متوجه نشدم داور چه زمانی سوت زد و تیم حریف با یک سوت ما را غافلگیر کرد. به هر حال این اتفاقات هم جزئی از فوتبال است.

او در خصوص نتایج ضعیف دریا در شش هفته ابتدایی لیگ گفت: تیم ما در ۴-۵ هفته ابتدایی بدشانس بود. در دو هفته اول تیم کاملی نداشتیم و با ۱۲-۱۳ بازیکن راهی مسابقات شدیم. پس از آن هم واقعا بازی‌های خوبی به نمایش گذاشتیم و قاطعانه می‌گویم بدشانسی آوردیم. توپ‌هایی وارد دروازه حریف نشد که هیچکس باور نمی‌کرد و حتی ۲-۳ دروازه خالی را هم به تیر زدیم. متاسفانه فعلا بدشانسی دست از سر‌ ما برنداشته و امیدوارم در بازی‌های آینده بتوانیم روی دور موفقیت بیفتیم و به نتایج مدنظرمان دست پیدا کنیم. راهی طولانی داریم و من به هواداران عزیزمان وعده می‌دهم که از این شرایط خارج می‌شویم.

1705769

دروازه‌بان‌ دریای بابل درباره جدایی یونس گراییلی عنوان کرد: جا دارد از آقای یونس گرایلی تشکر کنم که در این ۴-۵ هفته خیلی برای تیم زحمت کشیدند و انشاالله هر جا که هستند، سلامت و موفق باشند. من در فاصله ۴-۵ روز تا آغاز مسابقات به دریا اضافه شدم و خیلی از جزئیات خبر نداشتم. آقا یونس، آدم بسیار خوب و باشخصیتی بودند اما احساس می‌کنم کمی تحت فشار بودند و در نهایت کار به اینجا رسید. البته فکر می‌کنم کمی برای این تصمیم زود بود.

محسن‌زاده در مورد جدایی خود از خیبر و حضور در دریا توضیح داد: زمانی که از مسجدسلیمان شدم، پیشنهادات خوبی داشتم و اکثر تیم‌های لیگ یکی با من تماس گرفتند. در ابتدا با آقای رجب‌زاده صحبت کردم که به فجر بروم اما جلسه‌ای برگزار کردیم که به توافق نرسیدیم. آقای مهاجری و آقا فراز [کمالوند] با من صحبت کردند که به خیبر بروم. یک ماه و نیم آنجا بودیم و بازی‌های دوستانه خوبی داشتیم اما در نهایت اتفاقاتی رخ داد که باعث شد جدا شوم. پس از آن آقای سینا خادم‌پور با من تماس گرفتند و من به بابل آمدم.

او در خصوص دلیل انتقالش به لیگ یک توضیح داد: قطعا این یک اتفاق ناراحت‌کننده است. هر سال تیم‌های لیگ برتری حداقل دو گلر بزرگسالان می‌گرفتند اما از شانس ما امسال نفت سقوط کرد و از طرفی فدراسیون هم قانونی گذاشت که باعث شد تیم‌ها هر کدام یک گلر بزرگسالان بگیرند و برای گلر دوم هم به دنبال سهمیه زیر ۲۳ سال برود. همین تصمیمات فدراسیون باعث شد که من هم به لیگ بیایم.

دیدگاه‌ها