کد خبر : 1971840 | 19 مهر 1402 ساعت 10:13 | 22.5K بازدید | 9 دیدگاه

بند مهم در تمدید قرارداد ژابی آلونسو با لورکوزن

ژابی آلونسو با شرط امکان فسخ برای پیوستن به باشگاه‌های سابقش، قراردادش را با بایرلورکوزن تمدید کرده است.

بند مهم در تمدید قرارداد ژابی آلونسو با لورکوزن

به گزارش “ورزش سه”، ژابی آلونسو بهترین شروع تاریخ بایر لورکوزن را با این تیم در بوندسلیگا رقم زده است.  تیم او با ۶ برد و یک تساوی در ۷ مسابقه ابتدایی لیگ در صدر جدول قرار دارد. این تیم همچنین در این فصل هیچ شکستی، در هیچ یک از تورنمنت‌هایی که در آن حاضر است نداشته و هم اکنون روی دور برد قرار گرفته و پنج بازی متوالی را پیروز شده است.

تیم لورکوزن از زمان حضور ژابی در اکتبر ۲۰۲۲ تغییرات محسوسی کرد و توانایی مدیریت او در این تیم توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. بعد از شکست رئال مقابل اتلتیکو‌مادرید شایعاتی مبنی بر تصمیم سران باشگاه بر همکاری با او در تابستان ۲۰۲۴ به گوش رسید، شایعاتی که توسط ژابی و مسئولان باشگاه لورکوزن رد شد.

اما حالا خبرگزاری بیلد آلمان گزارش می‌کند که ژابی قراردادش را با باشگاه لورکوزن تا سال ۲۰۲۶ با امکان یک بند فسخ تمدید کرد که به او اجازه می‌دهد در صورت دریافت پیشنهاد از باشگاه‌های سابقش یعنی لیورپول، رئال مادرید و بایرن مونیخ به این باشگاه‌ها بپیوندد. خبری که شایعات جایگزینی احتمالی‌اش با کارلو آنچلوتی را تقویت می‌کند. آنچلوتی هم مطابق گزارشات مورد توجه تیم ملی برزیل قرار دارد و امکان دارد تابستان رئال را برای هدایت این تیم ترک کند.

1938628

دیدگاه‌ها