کد خبر : 1972075 | 20 مهر 1402 ساعت 08:54 | 21.4K بازدید | 40 دیدگاه

سسک فابرگاس:

شکست دادن سیتی یعنی آرسنال می‌تواند قهرمان شود

سسک فابرگاس، کاپیتان سابق آرسنال، پس از بازدید از زمین تمرین توپچی ها از روش های مربیگری میکل آرتتا و تکنیک های انگیزشی او تمجید کرد.

شکست دادن سیتی یعنی آرسنال می‌تواند قهرمان شود

به گزارش "ورزش سه"، فابرگاس، 36 ساله، پس از گذراندن هشت سال با توپچی ها در آغاز دوران بازی خود، یکی از بازیکنان محبوب امارات است، او اکنون سرمربی تیم کومو در سری بی ایتالیا است. این ملی‌پوش سابق اسپانیا، در هفته‌های اخیر در زمین تمرین آرسنال حضور داشته است و از نزدیک از آماده‌سازی برای دیدار حساس آخر هفته گذشته برابر منچسترسیتی که توپچی‌ها در لحظات پایانی  با نتیجه 1-0 پیروز شدند، بازدید کرد. 

سسک فابرگاس پس از دیدار با سرمربی آرسنال و تیمش در زمین تمرینی کلنی لندن، از اصول و تکنیک های مربیگری میکل آرتتا تمجید کرده است.

1938986

فابرگاس پس از اینکه از او پرسیده شد که آیا رویکرد تاکتیکی آرتتا – شروع بازیسازی از عقب با دیوید رایا برای شکست دادن پرس نفر به نفر - "تحسین برانگیز" است، فابرگاس پاسخ داد: "قطعا. اکنون که خودم مربی هستم، میفهمم نقش مربی چه اهمیتی دارد. من همیشه با خودم نقش مربی را دست کم می گرفتم. اما این به ما مربیان بستگی دارد که شجاعت بدهید و به آنها باور این را بدهید که تاکتیک هایتان درست است تا آنها بتوانند درست عمل کنند.
مطمئناً آرتتا این را در خود دارد. او به سخنرانی های انگیزشی، شجاعت دادن به بازیکنان و الهام بخشیدن به آنها از راه های خاصی معتقد است. و این برای بازیکنان جوان بسیار خوب کار می کند، بنابراین باید بگویم کارش عالی بوده است و امیدوارم که آنها به عملکرد خوب خود ادامه دهند. پیروزی مقابل سیتی تنها این باور را در تیم تقویت می کند که آنها می توانند امسال لیگ برتر را بعد از ۲۰ سال ببرند. "

دیدگاه‌ها