کد خبر : 1972105 | 20 مهر 1402 ساعت 12:10 | 36.3K بازدید | 12 دیدگاه

نمی‌خواستم مقابل پی اس جی بازی کنم

وراتی فاش کرد: چرا از PSG به فوتبال قطر رفتم

مارکو وراتی پس از یازده سال بازی برای پی اس جی به العربی قطر رفت. او در مورد دلیل این انتخاب عجیب توضیح داد.

وراتی فاش کرد: چرا از PSG به فوتبال قطر رفتم

به گزارش "ورزش سه"، در طول بازار نقل و انتقالات، مارکو وراتی یکی از بازیکنانی بود که لوئیس انریکه به او پیشنهاد داد تا پاری سن ژرمن را ترک کند. سرمربی اسپانیایی نقشه راه پروژه خود در پی اس جی را از ابتدای ژوئن طراحی کرد و ستاره ایتالیایی هیچ جایی در آن نداشت. 

علاوه بر این، به نقل از لوپاریزین، انریکه برای وراتی پیام تندی هم فرستاد تا او را مجبور به ترک پاریس کند و در نهایت او با مبلغ 50 میلیون یورو به فوتبال قطر منتقل شد. او بین سال های 2012 تا 2023 برای پی اس جی بازی کرد.

1925535

وراتی در مصاحبه جدید خود و در مورد دلیل انتقالش به فوتبال قطر در حالی که شرایط ادامه کار در اروپا را نیز داشت، پاسخ جالبی داد: «نمی خواستم به تیمی در اروپا بروم، جایی که ممکن بود روزی برابر پی اس جی قرار بگیرم. لوئیس انریکه به بازیکنانی با سبک بازی متفاوت نیاز داشت و چیزی علیه او ندارم که بگویم.»

1939029

وراتی ادامه داد: «فردی صادق هستم، آنچه را که فکر می‌کنم می‌گویم و آن‌ها نیز همین کار را کردند. در ابتدا با لوئیس انریکه صحبت کردم، به من گفت که جزو برنامه‌های او نیستم. انریکه مربی بزرگی است، او کارهای خوبی با پی اس جی انجام می‌دهد. رابطه من با او بر خلاف شایعات هرگز بد نبود و اتفاقا بسیار هم خوب بودیم. گاهی شما نیاز به تغییرات دارید و تغییر به سود شماست.»

دیدگاه‌ها