کد خبر : 1972174 | 20 مهر 1402 ساعت 19:26 | 37.6K بازدید | 65 دیدگاه

پیام صریح تراشتگن به آلمان

نگرانی از بازگشت نویر: دروازه‌بانی آلمان حق من است!

درحالی‌که به نظر می‌رسد مانوئل نویر به زودی به میادین برمی‌گردد، مارک آندره تراشتگن می‌گوید انتظار دارد او در رقابت‌های یورو 2024 درون دروازه تیم ملی آلمان بایستد.

نگرانی از بازگشت نویر: دروازه‌بانی آلمان حق من است!

به گزارش "ورزش سه"، انتشار اخباری درباره سرعت گرفتن روند بهبود مانوئل نویر و احتمال بازگشت او به زمین‌های فوتبال در آینده نزدیک مشخصا رقیب اصلی‌اش در تیم ملی آلمان، مارک آندره تراشتگن را نگران کرده است.

تراشتگن صراحتا می‌گوید امیدوار است و انتظار دارد بعد از چندین ماه حضور درون دروازه مانشافت در رقابت‌های یورو 2024 او وظیفه محافظت از دروازه آلمان را به عهده داشته باشد.

مانوئل نویر که تا ماه دسامبر گذشته سنگربان شماره یک آلمان بود در یک حادثه به شدت مصدوم شد و از آن زمان تراشتگن، دروازه‌بان بارسا، وظیفه محافظت از دروازه تیم ملی کشورش را بر عهده گرفت. در روزهای اخیر بازگشت مانوئل نویر به تمرینهای بایرن مونیخ و خبرهایی که او حتی ممکن است بعد از فیفا دی اکتبر به میدان برگردد برای تراشتگن خبرهای خوبی نبود.

1939154

دروازه‌بان بارسلونا در آستانه دیدار دوستانه آلمان و آمریکا که شنبه برگزار می‌شود امروز به شبکه اسکای گفت: "یورو یکی از بزرگترین رقابت‌های فوتبال است که سال آینده در کشور ما برگزار می‌شود. من هر کاری از دستم بربیاید خواهم کرد تا در بهترین شرایط ممکن به آن تورنمنت برسم. امیدوارم وقتی یورو شروع می‌شود ما در بهترین شکل ممکن باشیم و بتوانیم از اعتبار فوتبال آلمان دفاع کنیم".

تراشتنگن در ادامه به سوالی درباره بازگشت نویر و نگرانی احتمالی او از این بابت پاسخ داد و گفت: "عملکرد من به دیگران وابسته نیست. معتقدم همیشه در بالاترین سطح کار کرده‌ام و تا چند سال دیگر هم در همین سطح خواهم بود. صددرصد امیدوارم که من درون دروازه تیم ملی باشم".

دیدگاه‌ها