کد خبر : 1972426 | 22 مهر 1402 ساعت 01:10 | 16.9K بازدید | 6 دیدگاه

صعود بلژیک به یورو در شب عبور لوکاکو از پله

تیم ملی فوتبال بلژیک موفق شد صعود خود به رقابت‌های یورو 2024 را قطعی کند.

صعود بلژیک به یورو در شب عبور لوکاکو از پله

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال بلژیک موفق شد در دیداری که 20 دقیقه پایانی هیجان انگیز و نفس گیر را به دنبال داشت، با نتیجه سه بر دو از سد میزبان خود تیم ملی اتریش عبور کرده و جواز حضور در رقابت‌های یورو 2024 را به دست بیاورد.

در این مسابقه، شیاطین سرخ موفق شدند با سه گل از حریف خود پیش بیفتند، اما اخراج آمادو اونانا کار را برای آنها سخت کرد و شاگردان دومینکو تدسکو ضمن دریافت 2 گل، در نهایت با کمترین اختلاف ممکن از سد میزبان خود عبور کردند.

در این دیدار، دودی لوکباکیو پس از دریافت پاس تیموتی کاستانیه از سمت راست به حرکت درآمد و پس از ورود به محوطه جریمه، با یک ضربه دیدنی به گوشه دروازه، گل نخست تیمش را به ثمر رساند.

1939667

بازیکن سویا در نیمه دوم نیز گلزنی کرد. بلژیک صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که یانیک کاراسکو با یک پاس کوتاه زمینی توپ را به لوکباکیو رساند و شوت او در بین راه پس از برخورد به دو مدافع اتریش وارد دروازه شد.

لوکاکو نیز در دقیقه 58 اختلاف را به عدد سه رساند. روی یک ضدحمله و پاس در عمق جرمی دوکو، توپ به روملو لوکاکو رسید و مهاجم رم نیز با یک شوت محکم روی پا، توپ را وارد دروازه کرد.

1939666

اتریش روی اشتباه باکایوکو و دوکو توانست روی ضربه فنی و تماشایی کنراد لایما اختلاف را کاهش دهد. در دقیقه 78 آمادا اونانا کارت زرد دوم را گرفت و از زمین بازی اخراج شد. مارسل زابیتسر نیز در دقیقه 85 از روی نقطه پنالتی اختلاف را کاهش داد و در نهایت حملات میزبان راه به جایی نبرد و بلژیک با نتیجه سه بر دو از سد اتریش عبور کرد.

با این پیروزی، تیم ملی فوتبال بلژیک موفق شد جواز صعود به رقابت‌های یورو 2024 را به دست بیاورد. ضمن اینکه روملو لوکاکو نیز شمار گل‌های ملی خود را به عدد 78 رساند و توانست از پله، اسطوره فوتبال برزیل عبور کند.

دیدگاه‌ها