کد خبر : 1974920 | 02 آبان 1402 ساعت 18:15 | 21.2K بازدید | 10 دیدگاه

پیام طرفداران افراطی اینتر به روملو:

لوکاکو مثل یک دزد فرار کردی، منتظر استقبال گرم باش!

طرفداران افراطی اینتر طی پیامی خطاب به روملو لوکاکو اعلام کردند که او به شیوه‌ای متفاوت از ژوزه مورینیو در بازی هفته دهم سری A مورد استقبال قرار می‌گیرد.

لوکاکو مثل یک دزد فرار کردی، منتظر استقبال گرم باش!

به گزارش "ورزش سه"، روملو لوکاکو تابستان امسال قرار بود در اینتر ماندگار شود اما با وجود مذاکره با یوونتوس در نهایت در رم شاگرد ژوزه مورینیو شد. هنگامی که مدیران اینتر در تلاش بودند انتقال او از چلسی را دائمی کنند مشخص شد که این بازیکن به صورت پنهانی با یوونتوس مذاکراتی داشته است.

در نهایت یووه هم نتوانست قرارداد لوکاکو در ازای انتقال دوشان ولاهوویچ را با چلسی انجام دهد و او به عنوان بازیکن جدید رم معرفی شود. پیش از اینکه لوکاکو برای بازی هفته دهم سری A به ورزشگاه جوزپه مه آتزا برگردد، طرفداران افراطی اینتر طی پیامی اعلام کردند او به گونه‌ای که شایسته است، مورد استقبال قرار می‌گیرد.

کوروا نورد اینتر طی پیامی به لوکاکو هشدار داد: "او برگشت و ما به او اعتماد کردیم، زیرا ما به شدت به سخنان او ایمان داشتیم، اما او دوباره همان اشتباه را مرتکب شد: او بعد از فینال (لیگ قهرمانان اروپا) به خوبی صحبت کرد و گفت مطمئن باشید که با هم پیشرفت می‌کنیم. سپس مانند دزد از میلان فرار کرد، بدون اینکه به هم تیمی‌هایش، بالاتر از همه، لائوتارو مارتینز و فدریکو دیمارکو، که برادر هستند، اطلاع بدهد‌‌. کوروانورد بر تفاوت بین مهاجم بلژیکی و آقای خاص که باعث شد نراتزوری سه گانه را به دست آورد، تأکید می‌کند: بر خلاف مورینیو که پس از 13 سال همچنان مورد استقبال ماست، شما هر چه بکارید درو می‌کنید، لوکاکو آنطور که شایسته است مورد استقبال قرار می‌گیرد."

1944282

دیدگاه‌ها