کد خبر : 1972518 | 22 مهر 1402 ساعت 14:05 | 93.2K بازدید | 42 دیدگاه

هر هفته به بلینگام پیغام می‌دادم

ادعای جالب وینی: این دو نفر را من برای رئال خریدم

وینیسیوس از نقش مهم خودش در پیوستن جود بلینگام و ادواردو کاماوینگا به رئال مادرید خبر داد.

ادعای جالب وینی: این دو نفر را من برای رئال خریدم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دو سال پیش در روز پایانی نقل و انتقالات ادواردو کاماوینگا را جذب کرد. ستاره‌ای جوان و نوظهور در فوتبال فرانسه که زیر ذره بین رئال قرار داشت و در نهایت نیز به این تیم رفت. کاماوینگا در اولین بازی‌اش برای رئال به سلتا گل زد و در پایان همان فصل فاتح لیگ قهرمانان نیز شد. او حالا بازیکن همه کاره رئال است.

1939813

امسال جود بلینگام نیز با 103 میلیون یورو به رئال پیوسته و بسیار زود خودش را به عنوان یک ستاره تعیین کننده مطرح کرده است.

وینیسیوس در مصاحبه با اکیپ، از نقش خودش در راه انتقال این دو بازیکن حرف زد. وقتی از وینی در مورد بلینگام سوال شد، او پاسخ داد: «جود الان مثل یکی از اعضای خانواده ما شده است. از اینکه او به رئال پیوست بسیار خوشحال شدم. ماه‌ها به او پیغام می‌دادم که به رئال بیا. به او می‌گفتم رئال بهترین تیم دنیاست. می‌دانستم تیم‌های دیگری نیز او را می‌خواهند. من با جونی کالافات (مذاکره کننده و استعدادیاب برزیلی رئال) دوستم و در این راه به او کمک کردم.»

1935551

وینی ادامه داد: «من جود را شخصا و از نزدیک نمی‌شناختم اما بازی‌هایش را تعقیب می‌کردم و می‌دانستم چه بازیکن بزرگی است و طبعا همیشه دوست دارم کنار بهترین‌ها بازی کنم. واقعا دوست داشتم جود به رئال بیاید و وقتی امضا کرد، خیلی خوشحال شدم. همین اتفاق در مورد کاماوینگا هم رخ داد و با او نیز در ارتباط بودم. 

1939816

به ادو می‌گفتم به رئال بیا تا قهرمان چمپیونزلیگ شویم. او آمد و همان سال قهرمان شدیم. تابستان امسال او را به ریو دعوت کردم و باید بگویم او الان از صمیمی‌ترین دوستانم است. ادو مثل یک برزیلی فوتبال بازی می‌کند.»

1939742

وینیسیوس در پاسخ به این سوال که در راه انتقال امباپه نیز کمک خواهد کرد یا خیر، گفت: «نه. وضعیت کیلیان فرق می‌کند. در مورد جود مطمئن بودم او به رئال می‌آید و شانسش بالا بود ولی کیلیان شرایط متفاوتی دارد. همه دنیا دوست دارند کنار او بازی کنند و امیدوارم روزی به رئال بیاید. امباپه از بهترین‌ها و شاید بهترین بازیکن حال حاضر دنیا باشد. او کیفیتی باورنکردنی دارد.»

دیدگاه‌ها