کد خبر : 1972575 | 23 مهر 1402 ساعت 05:51 | 40.3K بازدید | 12 دیدگاه

ستاره برزیلی رئالی‌ها را نگران کرد

یک قول که می‌تواند وینیسیوس را از رئال جدا کند!

وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، می‌گوید ممکن است نتواند تا پایان دوران فوتبالش پیراهن رئال را به تن کند.

یک قول که می‌تواند وینیسیوس را از رئال جدا کند!

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس جونیور در آستانه امضای یک قرارداد بلندمدت با رئال مادرید قرار دارد. رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند دو طرف برای امضای این قرارداد بلندمدت به توافق رسیده‌اند و به زودی وینی قرارداد جدیدش را با رئال امضا می‌کند.

ستاره برزیلی رئال بارها ستایش از رئال مادرید و زندگی‌اش در پایتخت اسپانیا پرداخته و خود را مادریدیستای دوآتشه معرفی کرده است. اما وینی امروز در مصاحبه‌ای که با نشریه فرانسوی اکیپ داشت به نکته‌ای اشاره کرد که هواداران رئال را نگران خواهد کرد. او می‌گوید به دلیل قولی که برایش اهمیت احساسی زیادی دارد ممکن است نتواند تا پایان دوران فوتبالش پیراهن سفید رئال را به تن کند.

1939927

وینیسیوس در این مصاحبه گفت:" من می‌توانم تا آخر فوتبالم در رئال باشم ولی باشگاه زندگی من فلامینگو است. راستش به پدرم قول داده‌ام که یک روز برمی‌گردم و پیراهن فلامینگو را می‌پوشم. باید به این قول وفا کنم".

1939928

وینگر برزیلی در ادامه گفت فعلا از شرایطش در رئال و زندگی‌اش در پایتخت اسپانیا کاملا راضی است. او گفت:" من زندگی در اینجا را دوست دارم و خانواده‌ام از همه چیز کاملا راضی است. نزدیکانم وقتی در خیابان‌ها راه می‌روند مردم آن‌ها را می‌شناسند به آنها لطف دارند. مادرید منحصربفرد است".

دیدگاه‌ها