کد خبر : 1972606 | 23 مهر 1402 ساعت 04:30 | 26.7K بازدید | 9 دیدگاه

مودریچ نابود نشدنی در ولز تاریخ ساز خواهد شد

تیم ملی کرواسی روز‌ گذشته در خانه مقابل ترکیه شکست خورد تا صدر جدول را به حریف خود تقدیم کند.

مودریچ نابود نشدنی در ولز تاریخ ساز خواهد شد

به گزارش ورزش سه، لوکا مودریچ کاپیتان تیم ملی کرواسی پس از شکست مقابل ترکیه ناراحت و پریشان روبه‌روی دوربین‌ها قرار گرفت و گفت: بد بودیم و شکست خوردیم اما شوک خوبی به ما بود اما در دیدار بعد در ولز می بریم و شک نداریم که این باخت را جبران می‌کنیم و به سه امتیاز می‌رسیم. سه امتیازی که ما را به یورو بسیار نزدیک می‌کند.

لوکا مودریچ در دیدار با ولز صد و هفتادمین بازی خود را با پیراهن کرواسی انجام خواهد داد و به این ترتیب به یکی از 15 بازیکنی تبدیل خواهد شد که بیشترین بازی را برای تیم ملی در تاریخ داشته اند. اکنون تنها سه نفر هستند که هنوز فوتبال ملی بازی می کنند و از لوکا بازی ملی بیشتری دارند. حسن الهیدوس کاپیتان قطر با 174، لیونل مسی کاپیتان آرژانتینی با 176 و کریستیانو رونالدو با 202 بازی که در رده اول قرار دارد و رکوردش دست نیافتنی تر شده است.

1940023

جالب‌تر این است که لوکا از این حیث در بین بازیکنان فوتبال اروپا در رتبه سوم است. به جز رونالدو، تنها سرخیو راموس بازنشسته تیم ملی با 180 بازی از لوکا جلوتر است. اگر مودریچ بتواند در مسابقات یورو بازی کند به رکورد راموس خواهد رسید. در میان کروات‌ها تنها  10 نفر حداقل 100 بازی دارند و در بین بازیکنان فعلی، علاوه بر مودریچ، تنها ایوان پریشیچ با 129 بازی حضور دارد.

دیدگاه‌ها