کد خبر : 1972618 | 22 مهر 1402 ساعت 22:20 | 17.7K بازدید | 13 دیدگاه

چرا برنامه جدید لیگ برتر اعلام نمی‌شود؟

اولین ماموریت مهم بهاروند در بازگشت به فوتبال

باشگاه های لیگ برتری در انتظار اعلام برنامه جدید مسابقات و تغییرات ایجاد شده هستند.

اولین ماموریت مهم بهاروند در بازگشت به فوتبال

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه سازمان لیگ از حدود یکماه پیش برنامه مسابقات لیگ برتر تا پایان هفته نهم را اعلام کرده بود، اما مشخصا با توجه به تعطیلی های ایجاد شده و زمان اندک برای رساندن مسابقات به نیم فصل این برنامه تغییر خواهد کرد.

سازمان لیگ دیدارهای معوقه از هفته ششم را هفته آینده و بلافاصله بعد از فیفادی برگزار می‌کند اما همچنان دیدارهای معوقه دیگری از نیز هفته ششم و هفته پنجم باقی می ماند که باید زمانی برای برگزاری آنها تعیین شود.

از سوی دیگر زمان بازی های هفته های هشتم ، نهم و سایر هفته ها نیز باید تغییر کند و بازی ها با فشردگی بیشتری دنبال شود تا تعطیلی های ایجاد شده جبران شود.

برنامه جدید مسابقات لیگ برتر از سوی کمیته مسابقات مشخص شده اما هنوز روی خروجی سایت سازمان لیگ قرار نگرفته و به باشگاه ها هم ابلاغ نشده است. حالا با حضور حیدر بهاروند در سمت رییس سازمان لیگ فوتبال، به نظر می رسد اولین ماموریت او تایید و ابلاغ برنامه جدید  مسابقات لیگ برتر است.

در جلسه ای که چند روز پیش مهدی تاج رییس فدراسیون با مدیران ارشد سازمان لیگ و فدراسیون داشت، برنامه جدید مسابقات لیگ برتر تایید شده و حالا بهاروند در روزهای اول کاری خود در سازمان لیگ باید این برنامه را به صورت رسمی اعلام کند تا باشگاه ها نیز از بلاتکلیفی دربیایند.

دیدگاه‌ها