کد خبر : 1972706 | 23 مهر 1402 ساعت 12:22 | 44.2K بازدید | 13 دیدگاه

کار او گلزنی نیست

هشدار اسطوره رئال در مورد بلینگام

خورخه والدانو معتقد است نباید از جود بلینگام توقع داشت این روند خوب گلزنی‌هایش را تا پایان فصل نیز حفظ کند.

هشدار اسطوره رئال در مورد بلینگام

به گزارش "ورزش سه"، خورخه والدانو در دهه 80 ستاره رئال و تیم ملی آرژانتین بود و با آلبی سلسته فاتح جام جهانی 1986 شد و در فینال گلزنی هم کرد. او در دهه 90 دو فصل مربی رئال بود و این تیم را در سال 1995 قهرمان لالیگا کرد.

والدانو سال‌هاست که در رسانه‌های اسپانیایی به عنوان مفسر و کارشناس مشغول فعالیت است. او در مصاحبه جدید خود یک بار دیگر از جود بلینگام ستایش کرد و گفت از روند گلزنی‌هایش شگفت زده شده است.

1940207

والدانو در مورد بلینگام گفت: «درخشش او من را شگفت‌زده نکرده، اما روند خوب گلزنی‌هایش و اینکه در 10 بازی 10 گل زده، قطعا باعث حیرت همه شده است. معتقدم کسی نباید انتظار داشته باشد یک هافبک این روند گلزنی را تا پایان فصل نیز حفظ کند و اصلا وظیفه او گلزنی نیست. هیچکس نباید این را از یاد ببرد. جود بازیکنی با هوش برتر است. هیچ فضای خالی‌ای وجود ندارد که او در زمین پیدا نکند. او عملا در همه جای زمین است و برای رئال که کریم بنزما را از دست داده، یک غنیمت بزرگ است.»

1937279

والدانو معتقد است لالیگا قدرتش را از دست داده: «لالیگا قدرت و پتانسیلش را از دست داده است. قدرت مالی و اقتصاد نقش خود را در این امر ایفا می کند و رقابت بین لیگ ها سال به سال بزرگتر می شود. تابستان امسال فرانسه و ایتالیا بیشتر از لالیگا هزینه کردند. اجازه دهید در مورد لیگ برتر یا لیگ عربستان سعودی صحبت نکنیم که اصلا قابل مقایسه از لحاظ هزینه نیستند. لالیگا صرفا از نظر کیفیت مربیان بهترین لیگ دنیاست.»

دیدگاه‌ها