کد خبر : 1972847 | 24 مهر 1402 ساعت 00:18 | 14.2K بازدید | 8 دیدگاه

شکست آتش‌نشان‌ها توسط ولز

یک ضربه سنگین دیگر علیه کرواسی!

در حساس‌ترین بازی این هفته گروه D رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴، ولز با دو گل هری ویلسون و با نتیجه ۲-۱ کرواسی را شکست داد و وضعیت گروه را پیچیده کرد.

یک ضربه سنگین دیگر علیه کرواسی!

به گزارش "ورزش سه"، تا پیش از بازی امشب، کرواسی با ده امتیاز، یعنی سه امتیاز بیشتر از ولز، در رده دوم قرار داشت. ولز برای امیدوار بودن به صعود حتما باید با سه امتیاز از زمین بازی خارج می‌شد که موفق هم شد.

ویدئو: 313608

در دقیقه ۱۲ هری ویلسون در محوطه جریمه صاحب توپ شد و می‌توانست در همان یک ربع ابتدایی بازی تیمش را به برتری برساند اما ویدا، شوت او را دفع کرد.

ده دقیقه بعد باز هم ویلسون دروازه کرواسی را تهدید کرد. او این بار از روی ضربه آزاد شانس خود را امتحان کرد و موفق شد توپ را از دیوار عبور دهد اما پرواز لیواکوویچ و دفع توپ او، مانع از گلزنی بازیکن ولز شد.

دقیقه ۳۰ ویلیامز دروازه لیواکوویچ را تهدید کرد اما دوباره دروازه‌بان کروات توپ را دفع کرد.

در ۱۵ دقیقه انتهایی بازی هیچکدام از دو تیم نتوانستند موقعیت خاصی خلق کنند و بازی در نیمه اول بدون گل تمام شد.

در همان شروع نیمه دوم و در دقیقه ۴۷، توپ در محوطه جریمه به هری ویلسون رسید و او از جلو آمدن لیواکوویچ استفاده و توپ را از روی سر او وارد دروازه کرد.

1940499

در دقیقه ۶۰ ولز توانست گل دوم را هم بزند. سانتر دنیل جیمز و ضربه سر زیبای ویلسون که خود و تیمش را دو گله کرد.

1940498

یک ربع بعد از گل دوم ولز، کرواسی یکی از گل‌ها را جبران کرد. سانتر مودریچ از روی نقطه کرنر، ضربه سر مور به پشت سر خودش که باعث شد توپ به پاسالیچ برسد و او هم با یک ضربه سر توپ را به داخل دروازه فرستاد تا در فاصله ۱۵ دقیقه مانده به پایان بازی، نتیجه ۲-۱ شود.

1940497

کرواسی در یک ربع پایانی بازی، نتوانست خطر جدی دیگری را بر روی دروازه تیم میزبان ایجاد کند.

بازی با نتیجه ۲-۱ به سود ولز به پایان رسید تا با هم‌امتیاز شدن این دو تیم، شرایط گروه برای مشخص شدن تیم دوم جدول پیچیده شود.

دیدگاه‌ها