کد خبر : 1972917 | 24 مهر 1402 ساعت 12:40 | 32.8K بازدید | 19 دیدگاه

خشم ستاره بایرن: برای دفاع از فلسطین بازخواست شدم

نصیر مزراوی، مدافع بایرن مونیخ، توضیحاتی درباره حمایتش از مردم فلسطین با انتشار پست‌هایی در اینستاگرامش داد.

خشم ستاره بایرن: برای دفاع از فلسطین بازخواست شدم

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری از بازیکنان مسلمان در فوتبال اروپا در چند روز اخیر نسبت به اتفاقاتی که در نوار غزه در حال رخ دادن است واکنش نشان دادند. 

مزراوی یکی از بازیکنانی بود که با انتشار آیاتی از قرآن کریم و همچنین پست‌هایی که دیگر بازیکنان تیم ملی کشورش مانند حکیم زیاش منتشر کرده بودند حمایتش از مردم فلسطین را اعلام کرد و خواهان پایان کشتار کودکان و زنان شد. 

این اتفاق باعث شد که بعضی از هواداران رژیم اشغالگر قدس در شبکه‌های اجتماعی به او حمله کنند و نسبت به این موضوع و حمایت او از فلسطین واکنش تندی نشان دهند که باعث عصبانیت این بازیکن شد. 

1788979

این مدافع مراکشی در گفتگو با بیلد در این باره اظهار داشت: «اول از همه باید بگویم که واقعا باعث ناراحتی و ناامیدی است که مجبور هستم برای چیزی که از آن حمایت می‌کنم به بقیه توضیح بدهم. الان در شرایطی هستیم که هزاران نفر از مردم بی‌گناه در حال کشته شدن هستند. 

موضع من همیشه این است که برای صلح و عدالت در این دنیا بجنگم. این یعنی همیشه علیه هر نوعی از تروریسم، نفرت پراکنی و خشونت خواهم ایستاد. این چیزی است که همیشه به آن اعتقاد داشته‌ام و از آن دفاع می‌کنم. درک نمی‌کنم که چرا مردم فکر دیگری درباره من می‌کنند. 

مسئله امروز درباره این که من یا شما چه تفکری داریم نیست، مردم بی‌گناه هر روز در حملات وحشتناک کشته می‌شوند و این موضوع از کنترل خارج شده است. همه باید علیه این اتفاق باشیم و درباره آن صحبت کنیم. این رفتارها غیر انسانی است.»

دیدگاه‌ها