کد خبر : 1973016 | 24 مهر 1402 ساعت 20:51 | 32.2K بازدید | 15 دیدگاه

بارسا نفس راحت کشید: ببر برزیلی ژانویه آماده می‌‌آید

بارسلونا خبر خوبی درباره خرید برزیلی‌اش ویتور روکه دریافت کرد. روکه قرار است زودتر از آنچه تصور می‌شد از بند مصدومیت رهایی یافته و به ترکیب اتلتیکو پاراننزه برگردد.

بارسا نفس راحت کشید: ببر برزیلی ژانویه آماده می‌‌آید

به گزارش "ورزش سه"، ویتور روکه، مهاجم برزیلی اتلتیکو پاراننزه در حال حاضر با بارسا قرارداد دارد اما بعد از امضای قرارداد در ماه آگوست اولا به دلیل مشکلات اقتصادی بارسا و ثانیا به دلیل اینکه روکه تمایل داشت تا پایان فصل در برزیل بماند و برای اتلتیکو پاراننزه بازی کند دو طرف به توافق رسیدند که ویتور روکه در ماه ژانویه راهی بارسا شود.

1940800

اما ویتور روکه در ماه سپتامبر از ناحیه قوزک پا با مصدومیت شدید مواجه شد تا بارسا را نگران کند. درحالیکه تنها سه ماه تا ملحق شدن رسمی ویتور روکه به تیم ژاوی باقی مانده تا امروز به نظر می‌رسید روکه حتی در صورت ورود به بارسلون به این زودی‌ها قادر به بازی کردن با پیراهن آبی و اناری نخواهد بود.

1940799

اما امروز در برزیل خبرهایی منتشر شد که برای بارسا خوشحال‌کننده است. این گزارش‌ها مدعی است مصدومیت روکه زودتر از آنچه تصور می‌شد در حال بهبود است و او از ژانویه و بعد از پیوستن رسمی به بارسا می‌تواند برای این تیم به میدان برود. حتی ممکن است روکه زودتر از آن زمان به آمادگی کامل رسیده و پیش از سفر به شهر بارسلون برای اتلتیکو پاراننزه بازی کند.

دیدگاه‌ها