کد خبر : 1973221 | 25 مهر 1402 ساعت 20:29 | 17.4K بازدید | 29 دیدگاه

در صورت اخذ مجوز: میزبانی استادیوم مشهد از استقلال

سهیل مهدی می‌گوید که اگر استقلال مجوزات لازم را دریافت کند، می‌تواند بازی‌هایش را در مشهد برگزار کند.

در صورت اخذ مجوز: میزبانی استادیوم مشهد از استقلال

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه استقلال چند روزی است که تلاش می‌کند یک استادیوم مناسب برای برگزاری بازی‌های خانگی خود پیدا کند. وضعیت چمن ورزشگاه آزادی سبب شده سرخابی‌ها به فکر کوچ از این استادیوم پیر و فرسوده باشند.

استقلالی‌ها ابتدا اعلام کردند که قصد دارند بازی‌های خود را در استادیوم امام رضا (ع) مشهد برگزار کنند و سپس پای ورزشگاه‌های فولاد آرنا و غدیر اهواز به میان آمد. امروز نیز عنوان شد که علی خطیر برای بازدید از ورزشگاه جزیره کیش، راهی آنجا خواهد شد تا اگر این استادیوم مورد تأیید مدیران باشگاه قرار بگیرد، بازی‌های استقلال به کیش منتقل شود.

ویدئو: 313698

حالا نیز سهیل مهدی در گفت‌وگویی که با خبرنگار ورزش سه داشته است، درباره درخواست باشگاه استقلال می‌گوید که تنها نظر سازمان لیگ ملاک نیست و بسیاری از ارگان‌های ذی‌ربط باید تأییدیه‌های نهایی را صادر کنند تا استقلال در هر شهری که تمایل دارد، میزبان رقبایش باشد.

سهیل مهدی می‌گوید: درخواست باشگاه استقلال بازی در شهر مشهد بوده است اما باید استان میزبان تأییدیه‌های لازم را داشته باشد. از جمله اداره کل ورزش و جوانان استان، هیئت فوتبال و از همه مهم‌تر، شورای تأمین هر استان درباره میزبانی مسابقات صاحب نظر هستند.

او در پایان گفت: ما منتظر هستیم که اگر باشگاه استقلال این مجوزات را اخذ کند، محل برگزاری دیدارهای این تیم را مشخص کنیم. وظیفه سازمان لیگ همکاری با همه باشگاه‌هاست.

دیدگاه‌ها