کد خبر : 1973344 | 26 مهر 1402 ساعت 09:16 | 59.6K بازدید | 65 دیدگاه

پرو 0-2 آرژانتین: مسی تمام شدنی نیست!

تیم ملی آرژانتین صبح امروز موفق شد پرو را با دو گلی که لیونل مسی به ثمر رساند از سر راه بردارد.

پرو 0-2 آرژانتین: مسی تمام شدنی نیست!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین صبح امروز به وقت ایران در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2026 به مصاف تیم ملی پرو رفت و با دو گل از لیونل مسی موفق شد برابر این تیم به پیروزی برسد. 

مسی که به دلیل مصدومیت در دیدارهای چند هفته اخیر اینترمیامی غایب بود و در بازی چهار روز قبل آرژانتین برابر پاراگوئه هم کار را از روی نیمکت شروع کرد و به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد، حالا بار دیگر به اوج آمادگی برگشته است و در این دیدار از ابتدا در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت. 

شاگردان لیونل اسکالونی از همان ابتدای بازی کار را هجومی شروع کردند و در دقیقه 32 روی پاس گل نیکولاس گونزالس بود که مسی توانست گل اول تیمش را وارد دروازه پرو کند. 

1941413

تنها 10 دقیقه طول کشید تا بار دیگر و این بار انزو فرناندز پاس خوبی را برای این ستاره آرژانتینی ارسال کند و او هم با استفاده ازاین فرصت توانست گل دوم تیمش و خودش را به ثمر برساند. 

این بازیکن همچنین در نیمه دوم و در دقیقه 57 هم بار دیگر دروازه حریف را باز کرد اما کمک داور ویدیویی این گل را رد کرد تا شانس ثبت هت تریک را از او گرفته باشد و بازی در نهایت با همین نتیجه 0-2 به سود آرژانتین به پایان رسید. 

آنها در حال حاضر با 12 امتیاز از چهار بازی در صدر جدول رده‌بندی مسابقات انتخابی جام جهانی 2026 قرار دارند و اروگوئه و برزیل پس از آنها در رده‌های بعدی ایستاده‌اند. 

دیدگاه‌ها