کد خبر : 1973363 | 26 مهر 1402 ساعت 11:37 | 43.9K بازدید | 16 دیدگاه

مقصر باخت برزیل مشخص شد: تقصیر من است!

فرناندو دینیز، سرمربی تیم ملی برزیل، مسئولیت شکست این تیم برابر اروگوئه را برعهده گرفت.

مقصر باخت برزیل مشخص شد: تقصیر من است!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی برزیل صبح امروز به وقت ایران در مسابقات انتخابی جام جهانی 2026 روبروی تیم ملی اروگوئه به میدان رفت و با نتیجه 0-2 این بازی را واگذار کرد. 

این شکست در حالی رقم خورد که آنها در بازی چند روز قبل در وقفه دیدارهای ملی ماه اکتبر هم به تساوی 1-1 برابر ونزوئلا رضایت داده بودند تا از مجموع شش امتیاز ممکن تنها یک امتیاز را به دست آورده باشند و در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار بگیرند. 

دینیز پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «ما بازی خوبی ارائه نکردیم و کسی که بیشترین تقصیر را در این شکست دارد من هستم. روی اشتباهی که نباید مرتکب آنها می‌شدیم دو گل دریافت کردیم که دو پرتاب اوت روی هر دوی آنها نقش داشت و این اشتباه از تیم ما بود. 

1941441

بازیکنان ما نتوانستند فضاهای لازم را در جریان این بازی پیدا کنند. بازی برای ما بسته شد و همکاری درستی بین بازیکنان شکل نگرفت. ما به هیچ وجه نتوانستیم بازی‌سازی مدنظرمان را در این بازی برابر اروگوئه انجام دهیم و اصلا خوب بازی نکردیم.

زمانی که نیمار در زمین بود، ما در عمق بهتر کار کردیم و فرصت‌هایی برای گلزنی داشتیم اما وقتی او از زمین بیرون رفت در نیمه دوم حتی از نیمه اول هم بهتر بودیم. اینطور نیست که غیبت او به ما ضربه زده باشد. این تیم به صورت کلی نتوانست عملکرد خوبی را در این بازی ارائه دهد.

ما باید ریسک بیشتری در زمین داشته باشیم. باید هجومی‌تر ظاهر شویم، خصوصا مدافعان ما در این بازی باید اروگوئه را بیشتر تحت فشار قرار می‌دادند اما این اتفاق رخ نداد و اروگوئه به راحتی مالکیت توپ و میدان را از ما گرفت.»

دیدگاه‌ها