کد خبر : 1973376 | 26 مهر 1402 ساعت 12:31 | 36.2K بازدید | 34 دیدگاه

پزشک برزیل اعلام کرد

24 ساعت مرگ و زندگی در انتظار نیمار

پزشک برزیل شایعه مصدومیت رباط صلیبی نیمار را رد کرد و گفت چهارشنبه شب بهتر می‌تواند در مورد وضعیت دقیق او نظر بدهد.

24 ساعت مرگ و زندگی در انتظار نیمار

به گزارش "ورزش سه"، برزیل بامداد امروز در دیداری از مرحله مقدماتی جام جهانی 2026، مقابل اروگوئه قرار گرفت و با نتیجه 2-0 شکست خورد اما آنچه این شکست را تلخ‌تر کرد، آسیب دیدگی نیمار بود.

ستاره برزیلی‌ها ابتدا در دیدار 18 در برخورد با مانوئل اوگارته نیاز به مداوا پیدا کرد اما به زمین برگشت و به بازی ادامه داد ولی در آخرین ثانیه‌های نیمه اول بود که در یک درگیری با نیکلاس دلا کروز، روی پاس چپش فرود بدی داشت و نقش زمین شد.

1941407

او که به نظر می‌رسید متوجه شدت مصدومیتش شده بود، بلافاصله شروع به اشک ریختن کرد تا مشخص شود که دچار آسیب دیدگی جدی‌ای شده است که احتمالا پارگی رباط صلیبی است.

نیمار که با عصا ورزشگاه را ترک کرد، امشب در سائوپائولو تحت آزمایشات دقیق‌تر قرار خواهد گرفت تا مشخص شود مشکل او تا چه اندازه جدی است.

1941456

ساعاتی پس از بازی، رودریگو لاسمار، پزشک برزیل، در مورد وضعیت نیمار صحبت کرد: «ما همه آزمایشات را انجام دادیم. MRI جدید چهارشنبه تکرار می‌شود. این 24 ساعت برای اینکه ببینیم وضعیت زانوی نیمار چگونه است، اهمیت بالایی دارد. اینکه هنوز تورم دارد یا خیر و مسائل دیگر. خیلی زود است که بگوییم که آسیب دیدگی او رباط صلیبی است. باید منتظر تست‌های بعدی باشیم و با آرامش همه چیز را ارزیابی کنیم. به محض اینکه به نتیجه قطعی برسیم، آن را اعلام خواهیم کرد.»

دیدگاه‌ها