کد خبر : 1973422 | 26 مهر 1402 ساعت 15:39 | 31.7K بازدید | 36 دیدگاه

بازی بزرگ به بودجه و امکانات نیاز دارد؛

رحمان رضایی: در توان ما نیست با بزرگان بازی کنیم

رحمان رضایی می‌گوید فدراسیون فوتبال بودجه لازم برای برگزاری بازی دوستانه بزرگ را در اختیار نداشته است.

رحمان رضایی: در توان ما نیست با بزرگان بازی کنیم

به گزارش ورزش سه، رحمان رضایی پس از بازگشت ملی‌پوشان از اردن در خصوص تورنمنت چهار‌جانبه گفت: تورنمنت خوبی بود و تیم‌های خوبی در آن حضور داشتند که در آسیا در قد و قواره خودمان هستند. خوشبختانه توانستیم بازی‌های خوبی انجام بدهیم و بازیکنان را محک بزنیم. مطمئنا در این دو بازی نقایصی در تیم بوده اما به نظر من برد این بازی‌ها خیلی مهم بود.

او ادامه داد: سال‌ها بود که نمی‌توانستیم تیم اردن را به این شکل ببریم و ۳-۱ نتیجه خیلی خوبی بود. بازی فینال برابر قطر هم بازی بی نقص و خوبی بود و بچه‌ها بازی خوبی به نمایش گذاشتند و از لحاظ نتیجه هم نتیجه خوبی گرفتیم که تکمیل شد.

دستیار امیر قلعه‌نویی در واکنش به اینکه ایران نیاز به بازی‌های دوستانه بزرگتری داشت، گفت: صد درصد. حریف بزرگ نیاز به بودجه و امکانات بیشتری دارد و بنابراین فکر می‌کنم در توان تیم ملی ایران نیست.

او سپس در خصوص اینکه هواداران بازی‌های دوستانه ایران را با کشورهایی مثل ژاپن مقایسه می‌کنند، گفت: قیاس می‌کنند و حق دارند. این انتقادی است که می‌تواند در این بعد مطرح باشد ولی بحث این است که نیاز به بودجه خیلی سنگینی دارد و یک فدراسیون حداقل باید ۲-۳ میلیون دلار داشته باشد که بتواند بازی دوستانه خیلی خوبی برگزار کند و در قواره تیم‌هایی مثل کره، ژاپن، استرالیا و ... باشد و با تیم‌های اروپایی و آمریکای جنوبی بازی کند ولی متاسفانه در حد و توان فدراسیون ما نیست.

مربی تیم ملی درباره مصدومیت مرتضی پورعلی‌گنجی توضیح داد: متاسفانه مصدومیت بدی بوده و امیدوارم بتواند هر چه سریع‌تر برگردد و انشاالله به تیم خودش و تیم ملی کمک کند.

رضایی در پاسخ به اینکه آیا مصدومیت مدافع پرسپولیس از ناحیه رباط صلیبی است، گفت: اینطور که دکتر با توجه به تست‌هایی که گرفته‌اند گفته، بله. هنوز MRI نگرفته‌اند.

دیدگاه‌ها