کد خبر : 1973453 | 26 مهر 1402 ساعت 19:17 | 23.7K بازدید | 19 دیدگاه

واکنش نیمار به مصدومیتش: به قدرت خدا ایمان دارم

نیمار، فوق ستاره برزیلی، به مصدومیت احتمالا جدی زانویش که در بازی مقابل اروگوئه رخ داد در شبکه های اجتماعی واکنش نشان داده است.

واکنش نیمار به مصدومیتش: به قدرت خدا ایمان دارم

به گزارش "ورزش سه"، این مهاجم باشگاه الهلال، در جریان بازی های ملی برای تیم ملی برزیل مقابل اروگوئه به میدان رفته بود که در دقیقه 44 دچار مصدومیتی شدید از ناحیه زانو شد. او خودش در همان لحظات اولیه متوجه شدت وضعیتش شد و درخواست حضور سریع پزشکان را داد و دقایقی بعد با تیم پزشکی در حالی که اشک می ریخت زمین را ترک کرد.

نیمار حالا برای اولین بار در واکنش به این اتفاق ناامیدکننده در شبکه های اجتماعی‌اش پشت گذاشته است: "این آیه ای بود که قبل از رفتنم پست کردم:"انسان در قلب خود برنامه ریزی می کند اما در نهایت این خداست که قدم هایش را تعیین می کند." خداوند همه چیز را می داند، عزت و جلال برای خداست و هر اتفاقی برایم رقم بزند من به او ایمان خواهم داشت."

1941572

رودریگو لاسمار، پزشک تیم برزیل، در مورد وضعیت او گفته است:" بیست و چهار ساعت آینده خیلی مهم خواهند بود. تست های تصویربرداری تشخیص قطعی را مشخص می کنند. برای گفتن اینکه این یک آسیب رباط صلیبی هست یا نه، خیلی زود است. بیایید با آرامش منتظر نتایج تست ها باشیم، خونسردانه ارزیابی کنیم و به محض اینکه خبر جدیدی داشتیم به شما اطلاع خواهیم داد."

1941574

دیدگاه‌ها