کد خبر : 1973652 | 27 مهر 1402 ساعت 17:53 | 24.5K بازدید | 13 دیدگاه

شوک خطیبی مقابل پرسپولیس قبل از نیمه!

رسول خطیبی دو بازیکن تیمش را مقابل پرسپولیس در دقیقه 44 تعویض کرد.

شوک خطیبی مقابل پرسپولیس قبل از نیمه!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پیکان علی‌رغم نمایش خوبی که در نیمه اول دیدار امروز مقابل پرسپولیس داشت، در نهایت با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و سه حمله خطرناک خودروسازان راه به جایی نبرد و یک بار توپ به تیرک خورد و یک مرتبه هم توپ از روی خط دروازه به کرنر زده شد.

نمایش پیکان در نیمه اول مقابل پرسپولیس هرچند هجومی بود، اما بعضا در فاز دفاعی با مشکلاتی مواجه می‌شد و ضدحملات سرخ پوشان نیز نزدیک بود آنها را به گل دوم برساند که رسول خطیبی برای جلوگیری از این اتفاق خیلی سریع و قبل از پایان نیمه اول دو تغییر اساسی در ترکیب تیمش به وجود آورد.

رسول خطیبی که بیشتر از روی نیمکت کار را دنبال می‌کرد و حمید عبداللهی، کمک او، در کنار زمین نکات لازم را به بازیکنان پیکان مقابل پرسپولیس می‌گفت، در دقیقه 44 تصمیم گرفت دو تغییر در ترکیب تیمش انجام بدهد و حامد پاکدل و محمد اصلانی را جانشین امیر طاهر و  امیرحسین صدقی کند تا این تغییرها شکل بازی خودروسازان را تغییر دهد.

امیر طاهر امروز به ‌عنوان وینگ‌بک چپ مقابل پرسپولیس بازی می‌کرد که حالا حامد پاکدل جانشین او شده و در همین پست و دور از خط هجومی به میدان رفته است.

دیدگاه‌ها