کد خبر : 1974053 | 29 مهر 1402 ساعت 13:49 | 25.2K بازدید | 7 دیدگاه

بعید می‌دانم شیرازی اموال را برده باشد؛

ماجدی: شماره‌های استقلال نرسید، چه رسد به صندلی!

عضو هیئت رئیسه فدراسیون ابراز امیدواری کرد بتواند در هیئت فوتبال تهران شرایط بهتری رقم بزند.

ماجدی: شماره‌های استقلال نرسید، چه رسد به صندلی!

به گزارش "ورزش سه"، میرشاد ماجدی در مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال بانوان به مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۴ عنوان کرد: خیلی خوشحال هستم که مانند سایر اعضای هیئت رئیسه در این مراسم حضور پیدا کردم. به هر حال بانوان ما خیلی از لحاظ امکانات عقب هستند و بیشتر باید به آنها رسیدگی شود.

او ادامه داد: قرار است در یک تورنمنت بزرگ شرکت کنند که تیم‌های صاحب نام در آن شرکت می‌کنند. فارغ از هر نتیجه‌ای برای حضور تیم بانوان در این مسابقات، تجربه می‌تواند خیلی به این تیم کمک کند. امیدواریم در کنار نتیجه دستاورد خوبی از این مسابقات داشته باشیم. از همین‌جا از خانم آزمون می‌خواهم صفر تا صد اتفاقات را نکته‌برداری کنند و گزارشی از آن را ارائه دهند تا بتوانیم در آینده بهتر برنامه‌ریزی کنیم.

ماجدی که اخیرا به‌عنوان رئیس هیئت فوتبال استان تهران منصوب شده، درباره مشکلات‌شان و نبود زمین برای بازی‌های لیگ برتر ابراز کرد: فوتبال در کشور ما در همه بخش‌ها وجود دارد و زمانی هم که من فدراسیون فوتبال را تحویل گرفتم، با همکاری دوستان کم‌کم مشکلات را حل کردیم. در هیئت فوتبال هم نمی‌شود یک روزه مشکلات را حل کرد و تغییر اساسی داد. مهم‌ترین مسئله‌ای که الان در ذهن من برای فوتبال تهران وجود دارد بحث استعدادیابی در رده زیر ۱۷ و ۲۰ سال است.

رئیس هیئت فوتبال تهران درباره چگونگی حل مشکل زمین برای استقلال و پرسپولیس در تهران اذعان کرد: هیئت فوتبال تهران مجری برگزاری مسابقات است. مطمئن هستم با حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان تهران مشکلات حل خواهند شد. نمی‌توانیم قولی بدهیم که در اختیار ما نیست. ورزشگاه آزادی در اختیار وزارت ورزش است. تلاش می‌کنیم با مذاکره به نتیجه مطلوب برسیم.

ماجدی درباره اینکه آیا پیگیری‌های لازم برای بازگرداندن اموال هیئت فوتبال از زمان ریاست شیرازی صورت گرفته است یا خیر، تصریح کرد: از روزی که انتخاب شدم فقط یک روز در هیئت فوتبال حضور داشتم و پس از آن باید به جلسه مدیران فنی فیفا در اندونزی ملحق می‌شدم و دیشب برگشتم. فکر نمی‌کنم این ادواتی که گفته شده آنقدر ارزش داشته باشد که یک نفر بخواهد با شأن و شخصیت خودش بازی کند. اگر این اتفاق افتاده باشد، اموال قطعا بازمی‌گردد چون برای هیئت فوتبال تهران است. طبق شناختی که از شخصیت شیرازی سراغ دارم، بعید می‌دانم چنین چیزی درست باشد.

او درباره رسیدگی به مدارس فوتبال استان تهران توضیح داد: من به‌عنوان رئیس کمیته جوانان حدود سه ماه پیش آیین‌نامه‌ای جدید برای مدارس فوتبال تصویب و به تمام استان‌ها ابلاغ کردم. با عزیزان در وزارت آموزش و پرورش نیز جلسه‌ای برگزار کرده‌ایم. با توجه به اینکه خودمان این آیین‌نامه را ابلاغ کردیم باید موظف باشم از آن دستور بگیرم. مطمئن باشید با بررسی و نظارتی که خواهیم داشت سعی می‌کنیم اکثر مدارس فوتبال را تا پایان سال مجاب کنیم که مجوز حرفه‌ای خودشان را از اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال بگیرند.

ماجدی درباره اینکه چرا در مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال بانوان ایران در ردیف دوم نشسته بود، گفت: وقتی دیر می‌آیید باید عقب بنشینید. به خاطر دارم زمانی که با باشگاه استقلال قرارداد بستم، علاقه‌مند بودم شماره‌های پیراهن‌های ۷، ۸، ۱۰ و ۱۱ را بپوشم ولی اولین پیراهنی که می‌توانستم انتخاب کنم، شماره ۲۱ بود و تا ۲۰ رزرو شده بود. امروز هم وقتی وارد سالن شدم صندلی‌ها رزرو شده بود. جایگاه‌ها فرقی نمی‌کند و مهم شرکت در مراسم بدرقه بانوان بود.

دیدگاه‌ها