کد خبر : 1974258 | 30 مهر 1402 ساعت 10:02 | 18.2K بازدید | 10 دیدگاه

کاپیتان آماده لیگ قهرمانان شد

کاپیتان نساجی پس از سه مسابقه غیبت آماده بازگشت به میادین است.

کاپیتان آماده لیگ قهرمانان شد

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران پس از یک پیروزی مقابل مومبای سیتی هند و یک شکست در ورزشگاه آزادی برابر الهلال عربستان، با سه امتیاز در رتبه سوم جدول گروه D لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت، اما آنها برای بهبود شرایط خود و امیدواری به صعود فردا امیدوار به کسب امتیاز در تقابل با نوبهار نامانگان هستند که در جدال با این حریف ازبک، می‌توانند از کاپیتان خود بهره ببرند.

مهرداد عبدی که در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر برای نساجی مازندران به میدان رفت و نمایش خوبی داشت، در دیدار هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل مومبای سیتی هند به عنوان یار جانشین به زمین رفت که در دقایق پایانی به دلیل ضربه بازیکن حریف به صورتش، با شکستگی گونه مواجه شد و حدود یک ماه از میادین فاصله گرفت.

کاپیتان نساجی مازندران پس از عمل جراحی روی گونه و سپری کردن دوران نقاهت، در تمرینات گروهی تیمش شرکت کرد و در دیدار اخیرشان مقابل آلومینیوم اراک نیز روی نیمکت نشست که شانس بازی به دست نیاورد ولی حالا آماده بازی برای تیمش در لیگ قهرمانان آسیا شده است.

1943073

عبدی که گل قهرمانی نساجی در جام حذفی و صعودشان به لیگ قهرمانان آسیا را به ثمر رساند، در تمرینات گروهی اخیرشان حضور فعال داشته و احتمال دارد در دیدار فردا شب برابر نوبهار نامانگان ازبکستان به کار گرفته شود.

این بازیکن در تمرینات گذشته نساجی با زدن نقاب کارش را دنبال کرده و احتمالا در دیدار رسمی برابر نوبهار نامانگان هم با همین پوشش روی صورت در زمین حاضر شود.

دیدگاه‌ها