کد خبر : 1974322 | 30 مهر 1402 ساعت 14:35 | 39K بازدید | 37 دیدگاه

ادعای عجیب ساکی

من یک دقیقه هم به لیائو بازی نمی‌دادم

اسطوره فوتبال ایتالیا و مربی افسانه ای میلان اصلا سبک بازی رافائل لیائو را دوست ندارد.

من یک دقیقه هم به لیائو بازی نمی‌دادم

به گزارش "ورزش سه"، آریگو ساکی با توجه به تجربه خود و سال ها هدایت میلان و تیم ملی ایتالیا، از بهترین کارشناسانی است که می تواند در مورد میلان و اتفاقات سری آ حرف بزند. در فصلی هیجان انگیز و در آستانه جدال دو تیم قدرتمند میلان و یوونتوس، مربی سابق روسونری در مورد دوئل امشب در سن سیرو صحبت کرد.

1943165

ساکی که در فصل 99-1998 مربی اتلتیکو مادرید نیز بود، علیه یکی از مهم ترین بازیکنان تیم میلان، رافا لیائو، حرف زد: «لیائو با من روی نیمکت می‌نشست و یک دقیقه هم بازی نمی کرد. در فوتبال شما با یازده نفر بازی می کنید. همه باید بدوند و در زمین پست مشخصی داشته باشند. من قبل از جذب بازیکن به شخصیت او توجه می کردم و اگر بازیکنی هر اندازه بزرگ، خصوصیات مدنظرم را نداشت، به میلان نمی آمد.»

لیائو تا به اینجای فصل سه گل زده و چهار پاس گل به ثبت رسانده است. آمار ژیرو و پولیشیچ بهتر از او است.

1943166

ساکی به همین‌جا بسنده نکرد و بازی تیم استفانو پیولی را تحلیل کرد، باشگاهی که او به خوبی آن را می‌شناسد: «وقتی میلان توپ را در اختیار دارد، باید تا حد امکان پاس‌های کمتری بدهد تا خودش را خیلی خسته نکند. پیولی از تاکتیک های گذشته خود فاصله گرفته و حالا از نظر من او یک وظیفه دارد؛ بازیکنان را گیج نکند.»

خریدهای تابستانی میلان: «من واقعا رایندرز را دوست دارم و او بسیار خوب است. او بازیکنی کامل است. بازی را خوب و درست درک می کند و زیاد می دود. میلان امسال بازیکنان خوبی دارد. لوفتوس چیک و پولیشیچ نیز قدرتمند و باهوش هستند.»

دیدگاه‌ها