کد خبر : 1974391 | 30 مهر 1402 ساعت 20:10 | 6.6K بازدید | 3 دیدگاه

به تیر زدیم و تک به تک هم گل نکردیم

انتظاری: با تعویض‌های الهامی برد بزرگی کسب کردیم

هافبک دفاعی جنگنده نارنجی پوشان معتقد است تیمش روز به روز شرایط بهتری پیدا می‌کند و در جدول رده‌بندی لیگ بالا می‌آید.

انتظاری: با تعویض‌های الهامی برد بزرگی کسب کردیم

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان در یک بازی مهم و حساس توانست ذوب آهن را در اصفهان شکست دهد و به روند رو به پیشرفت خود ادامه بدهد. نیما انتظاری هافبک نارنجی پوشان یکی از بازیکنان موردعلاقه ساکت الهامی است که همراه این سرمربی از هوادار راهی مس شد و در بازی با ذوب آهن هم در ترکیب تیمش عملکرد خوبی داشت.

هافبک شماره 28 نارنجی پوشان درباره دیدار با ذوب آهن به خبرنگار ما گفت: بازی بدی نبود. کادر فنی حریف شناخت کافی نسبت به تیم ما داشت و می‌دانستیم بازی سنگینی است، مخصوصا در اصفهان. ذوب آهن هم در چند هفته اخیر نتایج خوبی گرفته بود. ما هم علی‌رغم بازی‌های خوبی که داشتیم نتایج مناسبی نگرفته بودیم. محکوم به بردن بودیم و فکر کنم با همه زجری که کشیدیم توانستیم این سه امتیاز خیلی مهم را از این بازی بگیریم، ولی هنوز با ایده‌آلی که مدنظر داریم کمی فاصله داریم.

1943299

این بازیکن که همراه با ساکت از هوادار به مس رفسنجان رفت در مورد نیمکت‌نشینی‌اش در سه هفته اخیر توضیح داد: شرایط تیمی در هر برهه زمانی متفاوت است و امسال تقریبا در همه بازی‌ها حضور داشتم، ولی سه چهار بازی فیکس بودم و سه چهار بازی هم به صورت تعویضی به زمین رفتم. نظر کادرفنی است و من به عنوان بازیکن وظیفه دارم احترام بگذارم و آن چیزی که مربی در تمرینات دنبالش است را انجام بدهم و هر وقت که نیاز شد به تیم کمک کنم چه بخواهد به عنوان بازیکن ثابت باشد چه به عنوان بازیکن تعویضی. تعویض‌ها بخشی از بازی است.

بازیکنانی که به زمین می‌روند محکوم به کمک کردن به تیم هستند و باید باری از دوش تیم بردارند. ما نیمه اول خیلی فوق العاده بازی کردیم نیمه دوم وظیفه هر بازیکنی است که تا هر حدی که ممکن است به تیم کمک کند. خوشحالیم که بازی را بعد از آن تعویض‌ها بردیم. امیدوارم که ادامه‌دار باشد.

او در مورد صحبت‌های ربیعی در خصوص اینکه ذوب‌آهن حداقل باید دو گل می‌زد و داوری هم علیه آنها بود، اینگونه واکنش نشان داد: من در جایگاهی نیستم که نسبت به نظرات سرمربی محترم تیم حریف صحبت کنم. ایشان قابل احترام است، همین‌طور تیم ذوب آهن تیم باکیفیت و قلدری در لیگ امسال خواهد بود، اما از جانب تیم خودمان باید بگویم به مراتب موقعیت‌های خطرناک‌تری از تیم ذوب آهن داشتیم.

انتظاری در پایان گفت: ضربه تیرک نیمه اول و تک به تک لحظات پایانی شیمبا می‌توانست ما را به برد جذاب‌تری برساند. داوری مسابقه هم به‌نظرم مشکل خاصی نداشت و آقای عادل قضاوت عادلانه‌ای داشتند و فکر می‌کنم روز خوب ایشان و تیم داوری بود.

دیدگاه‌ها