کد خبر : 1974394 | 30 مهر 1402 ساعت 20:24 | 11.8K بازدید | 6 دیدگاه

برای شرط‌بندها دل نسوزانید، جریمه حق‌شان است!

زدنک زمان، سرمربی سابق آ اس رم، معتقد است مجازات‌ها برای شرط‌بندی در ایتالیا زیادی کم هستند.

برای شرط‌بندها دل نسوزانید، جریمه حق‌شان است!

به گزارش "ورزش سه"، نیکولو فاجولی، هافبک یوونتوس، به دلیل شرط‌بندی غیرقانونی با هفت ماه تعلیق از فعالیت‌های مربوط به فوتبال رو به رو شد، زیرا او خود را به مقامات تحویل داد و اگرچه روی مسابقات فوتبال شرط‌بندی می‌کرد، اما هرگز روی تیم‌های خود شرط‌بندی نکرد. ساندرو تونالی هم احتمالاً هفته آینده به حداقل یک سال دوری از میدان محکوم خواهد شد، زیرا او روی تیم خودش هم شرط بسته بود.

در حالی که هواداران نیوکسل و ستاره سابق آرسنال، پل مرسون، که کلینیکی برای اعتیاد به شرط‌بندی تاسیس کرد، اصرار دارند که "این یک بیماری است" و باید با درک بیشتری به جای مجازات رو به رو شود، برخی هم اعتقاد دارند که این دقیقا یک جرم و نیازمند به مجازاتی بازدارنده‌تر است. زمان، سرمربی سابق تیم‌های ایتالیایی، یکی از این افراد است و اصرار دارد که مجازات‌ها بسیار ملایم هستند: "این یک وضعیت زشت است.

1943313

سال‌هاست که مشخص شده است که بازیکنان به هیچ وجه مجاز به شرط‌بندی نیستند. در قانون، حداقل محرومیت سه سال است اما در ایتالیا نه. قوانین، قوانین هستند، اما در ایتالیا به آنها احترام نمی‌گذارند."

البته مجازات‌های ایتالیا برای شرایط مشابه بسیار سخت تر از لیگ برتر بوده است. ایوان تونی، مهاجم برنتفورد، علی‌رغم اینکه بیش از 200 بار شرط‌بندی کرده بود، از جمله روی شکست تیم خود و همراه با اظهارات نادرست به بازرسان، به مدت هفت ماه محروم شد.

طبق گزارش‌ها، فاجولی به دلیل اعتیاد به شرط‌بندی در بدهی غرق شده است، اگرچه باز هم زمان، دلش برایش نمی‌سوزد: "اگر کسی 3 میلیون یورو از دست بدهد، باید مشکلی وجود داشته باشد. مردم می گویند این یک بیماری است، اما من فکر نمی کنم همه آنها بیمار باشند، زیرا معمولاً آنهایی که واقعاً بیمار هستند، فوتبالیست‌های بزرگی نمی‌شوند."

دیدگاه‌ها