کد خبر : 1974425 | 30 مهر 1402 ساعت 22:43 | 22.6K بازدید | 1 دیدگاه

بازیکن معتاد را به‌جای مجازات درمان کنید!

وویژک شزنی، دروازه‌بان یوونتوس، می‌گوید که بازیکنان متخلف باید به دلیل شرط‌بندی مجازات شوند، اما از مقامات مسئول می‌خواهد در آینده "کمک و درمان این افراد" را در اولویت قرار دهند.

بازیکن معتاد را به‌جای مجازات درمان کنید!

به گزارش "ورزش سه"، فاجولی محرومیت هفت ماهه خود را به دلیل شرط‌بندی غیرقانونی آغاز کرده است، اما عصر امروز برای تشویق هم‌تیمی‌هایش در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا حضور می‌یابد و به تمرینات خود با تیم در کمپ تمرینی کونتیناسا ادامه می‌دهد.

به گزارش فاربیتزیو کورونا، خبرنگار ایتالیایی، حدودا 50 بازیکن دیگر هم هستند که با اتهام مشابه فاجولی احتمالا به محرومیت محکوم خواهند شد. شزنی، همبازی فاجولی در یووه، از جمله کسانی است که بیشتر طرفدار رفتارهای حمایتگرانه است تا رفتارهای تنبیهی و قهرآمیز.

او در این باره گفت: "بدیهی است که ما برای نیکولو بسیار ناراحت هستیم. این پسر اشتباه کرد، او عواقب آن را خواهد پرداخت و من فکر می‌کنم زمان آن رسیده است که به دقت در مورد نحوه رفتار با بازیکنانی که از اعتیاد به شرط‌بندی رنج می‌برند فکر کنیم.

1943384

قوانین در حال حاضر وجود دارند، نیکولو قوانین را می‌دانست، او عواقب آن را می‌دانست و باید تعلیق شود، اما در آینده احساس می‌کنم باید کمک و درمان را در اولویت قرار دهیم و نه اینکه فقط با مجازات از روی اشتباهات رد شویم. این را فقط به این دلیل نمی‌گویم که او همبازی من است، بلکه فکر می‌کنم زمان آن رسیده است که در مورد عواقب برای این موقعیت‌ها فکر کنیم."

ساندرو تونالی، بازیکن دیگری که روند رسیدگی به پرونده‌اش تقریبا کامل شده است، احتمالا تا دو روز آینده محکومیت به محرومیت یک‌ساله را دریافت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها