کد خبر : 1974532 | 01 آبان 1402 ساعت 12:05 | 19.5K بازدید | 12 دیدگاه

گزارش:

پدیده جدید بارسا خارج از فهرست چمپیونزلیگ

بارسلونا همچنان می‌تواند نام مارک گویو را وارد فهرست لیگ قهرمانان کند، اما برای این کار تا فردا شب فقط وقت دارد.

پدیده جدید بارسا خارج از فهرست چمپیونزلیگ

به گزارش "ورزش سه"، کار بارسا در بازی دیشب برابر بیلبائو گره خورده بود، ولی با ورود مارک گویو به زمین ورق برگشت. او 23 ثانیه پس از ورودش به میدان و در اولین بازی خود برای تیم اول باشگاه توانست گل برتری تیمش را بزند. او از ابتدای فصل با تیم اول تمرین می‌کرد و مترصد یک فرصت برای نشان دادن ارزش‌هایش بود. سرانجام دیشب این فرصت به او رسید و ژاوی که دستش روی نیمکت خالی بود، گویو را به میدان فرستاد و او نیز ناجی تیمش شد.

1943581

بازی بعدی بارسا برابر شاختار دونتسک در روز چهارشنبه است و حالا بسیاری می‌گویند که گویو در این بازی نیز به میدان خواهد رفت یا خیر. جالب است که بارسا 9 سپتامبر فهرست خود برای لیگ قهرمانان را در اختیار یوفا قرار داد و نام گویو در آن دیده نمی‌شد، اما باشگاه کاتالان طبق قوانین هنوز می‌تواند یک نام دیگر را نیز وارد فهرست کند با این حال نام گویو باید تا قبل از ساعت 12 شب روز قبل از بازی به یوفا ارسال شود تا او بتواند شانس بازی برابر حریف اوکراینی را داشته باشد.

1943580

اتفاقی که به نظر می‌رسد رخ خواهد داد و نام گویو تا قبل از ساعت 12 فردا شب وارد فهرست لیگ قهرمانان بارسا خواهد شد. کسی چه می‌داند، شاید او اولین گل اروپایی‌اش را نیز چهارشنبه برای بارسا به ثمر برساند.

دیدگاه‌ها