کد خبر : 1974726 | 01 آبان 1402 ساعت 23:11 | 18.3K بازدید | 1 دیدگاه

مایا یوشیدا: از عملکرد تیمم خجالت می‌کشم!

مایا یوشیدا، ستاره تیم لس آنجلس گلکسی، می‌گوید از عملکرد تیم جدیدش در فصل جاری لیگ آمریکا خجالت زده است.

مایا یوشیدا: از عملکرد تیمم خجالت می‌کشم!

به گزارش "ورزش سه"، لس آنجلس گلکسی یوشیدا را در 3 آگوست با یک انتقال آزاد تا پایان فصل 2024 به خدمت گرفت. پس از ورود او، این تیم تنها 3 برد در 12 مسابقه به دست آورد و در  همه بازی‌ها 30 گل دریافت کرد و از پلی آف بازماند.

این ستاره تیم ملی ژاپن درباره عملکرد تیمش گفت: "من شنیده‌ام که این بدترین فصل در تاریخ گلکسی است... بنابراین شرم آور است و باید صادق باشم. پنج بازی گذشته واقعاً بسیار خجالت آور بود، نتایج و عملکرد و همچنین بازی بدون اشتیاق و انگیزه تیم. خوشحال نیستم که این اتفاق در اولین سال حضورم در این کشور رخ داد، اما همه تلاشم را خواهم کرد تا این اتفاق مجدد تکرار نشود."

1943937

لس آنجلس گلکسی در اوایل فصل، چیچاریتو هرناندز، مهاجم خود را از دست داد، اما سه مهاجم دیگر را به خدمت گرفت تا مشکلات خط حمله خود را حل کند، اما موفقیتی حاصل نشد. آنها در تمام فصل در انتهای جدول کنفرانس غرب بی‌فروغ بودند و چیزی تغییر نکرد. هواداران این تیم حتی کریس آلبرایت، رئیس باشگاه تیم را تحت فشار گذاشتند تا سرمربی تیم گرگ وانی را اخراج کند اما او کل فصل در سمتش ابقا شد و چیزی را تغییر نداد تا پر افتخاترین تیم تاریخ لیگ آمریکا امسال حتی به پلی آف هم نرسد.

دیدگاه‌ها