کد خبر : 1974838 | 02 آبان 1402 ساعت 12:30 | 31.2K بازدید | 19 دیدگاه

مورینیو:

توپ طلای کریم بنزما، توپ طلای فوتبال بود!

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، از این که کریم بنزما موفق شده توپ طلا را به دست آورد بسیار خوشحال بود.

توپ طلای کریم بنزما، توپ طلای فوتبال بود!

به گزارش "ورزش سه"، بنزما پس از درخشش خیره‌کننده در ترکیب رئال مادرید و کمک به این تیم برای کسب دو قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان توانست توپ طلای سال 2022 را از آن خودش کند. 

این بازیکن در پایان فصل گذشته سانتیاگو برنابئو را ترک کرد و راهی باشگاه الاتحاد عربستان شد تا نشان دهد که ابعاد دیگری در زندگی هم برای او ارزش زیادی دارد و حالا مستندی که توسط اکیپ به مناسبت اهدای توپ طلا به او منتشر شده بار دیگر بنزما را بر سر زبان‌ها انداخته است. 

اکیپ در این مستند با بازیکنان بزرگ بسیاری از جمله لیونل مسی صحبت کرده که او هم از این که رقیب سابقش در رئال مادرید موفق به کسب این جایزه ارزشمند شده بود ابراز خوشحالی کرد. 

1938532

حالا بخش دیگری از این مستند توسط رسانه‌ها منتشر شده که در آن مورینیو هم از این که شاگرد سابقش این جایزه را به دست آورده بسیار خوشحال به نظر می‌رسد و صحبت‌های جالبی را هم در این باره مطرح کرده است. 

این مربی پرتغالی در این باره به اکیپ گفت:« این جایزه باعث خوشحالی من شد چون گاهی ما این احساس را داریم که توپ طلا تعداد جایزه‌ای برای استعدادهاست و بنابراین چیزی در این میان ممکن است از دست برود یا از قلم بیفتد. 

وقتی که توپ طلا به کریم بنزما اهدا شد، من به همان اندازه خوشحال بودم که وقتی لوکا مودریچ آن را دریافت کرد. یک بازیکن که در اختیار تیم است. و فوتبال هم دقیقا چنین چیزی است، یک ورزش تیمی.»

دیدگاه‌ها