کد خبر : 1974908 | 03 آبان 1402 ساعت 02:33 | 26.3K بازدید | 12 دیدگاه

او داریو سرناست

اسطوره‌ای که شاختار را به بارسلونا ترجیح داد

داریو سرنا در شاختار اسطوره بزرگی است و او حتی در فصل 17-2016 حاضر نشد پیشنهاد بارسا را قبول کند. سرنا در عوض با شاختار تمدید کرد.

اسطوره‌ای که شاختار را به بارسلونا ترجیح داد

به گزارش "ورزش سه"، در طول تاریخ فوتبالیست‌های زیادی وجود دارند که به عشق یک تیم، یک شهر یا کشور، از افتخارات بیشتر یا بازی در تیم‌های بزرگ دست کشیده‌اند. با در نظر گرفتن تجاری شدن فوتبال امروز، الان تعداد این بازیکنان شاید به اندازه انگشتان دو دست هم نباشد.

یکی از این موارد مربوط به داریو سرنا است که هفته گذشته به عنوان سرمربی موقت شاختار دونتسک معرفی شد و جایگزین پاتریک فن لیوون هلندی شد.

1944250

سرنا در معارفه اش گفت: «پیشنهاد شاختار را پذیرفتم زیرا آنها خانواده من هستند و وقتی خانواده در شرایط سختی می گذرد شما باید کمک کنید.» 

سرنا چنین احساسی داشت و او اغراق نمی کرد زیرا این اولین بار در دوران حرفه ای اش نیست که وفاداری خود را به شاختار نشان می دهد.

در طول دوران طولانی ورزشی خود، ستاره کروات فرصت هایی برای ترک لیگ اوکراین داشت اما هرگز این کار را نکرد. او پانزده فصل (2003-2018) برای شاختار بازی کرد و 536 بازی انجام داد و به اسطوره این باشگاه تبدیل شد. او امشب مربی شاختار برابر بارسا خواهد بود. تیمی که در فصل 17-2016 شانس پیوستن به آن را رد کرد.

در فصل 17-2016 بارسا به دنبال یک مدافع راست با تجربه بود و سرنا که در آن زمان 34 ساله بود و به تازگی از تیم ملی کناره گیری کرده بود، یکی از گزینه های اصلی محسوب می شد.

با این حال وقتی پیشنهاد تمدید به سرنا رسید، او بارسا را فراموش کرد: «من پس از ساعت ها تفکر و بررسی همه جوانب تصمیم گرفتم به ندای قلبم گوش داده و در شاختار بمانم. از تصمیمی که گرفته ام خوشحال هستم. به رئیس باشگاه گفتم که ترجیح می دهم با شاختار قهرمان لیگ شویم تا با بارسا لیگ قهرمانان را ببرم.»

دیدگاه‌ها