کد خبر : 1974983 | 02 آبان 1402 ساعت 21:56 | 21.3K بازدید | 21 دیدگاه

راه شکست دادن پدیده CL را از این مربی بپرسید!

ادین ترزیچ، سرمربی تیم فوتبال دورتموند، پیش از بازی حساس برابر نیوکسل، درباره شرایط بازیکنانش و رویارویی با این تیم انگلیسی صحبت کرد.

راه شکست دادن پدیده CL را از این مربی بپرسید!

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های صدرنشین و قعرنشین گروه مرگ این فصل لیگ قهرمانان اروپا، فردا در دیداری مهم در ورزشگاه سنت جیمزز پارک به مصاف همدیگر خواهند رفت. ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند دیدگاه‌هایش پیش از این دیدار را به اشتراک گذاشته است.

بولت سپاهاننیوکسل؟
آنها در فرم بسیار خوبی هستند. فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشته‌اند و پول زیادی سرمایه‌گذاری کرده‌اند. آنها در نقل و انتقالات بسیار هوشمندانه کار کرده‌اند و در ۱.۵ سال گذشته در حال ساختن یک تیم مقتدر و منسجم بوده‌اند. نیوکسل در حال حاضر در صدر جدول گروه است، اما فقط سه امتیاز با ما فاصله دارد و با بردن بازی فردا می‌توانیم به آنها برسیم.


بولت سپاهانغیبت ریرسون؟
برایم تعجب‌آور بود که دیدم یولیان نتوانست برای این بازی آماده باشد. البته من این اتفاق را مثبت می‌بینم، چون یک بازیکن دیگر چهارشنبه فرصت خواهد داشت تا توانایی‌هایش را نشان دهد.

1944396

بولت سپاهانرقابت نیکلاس فولکروگ و سباستین هالر در تیم؟
فقط این دو نیستند. این یک رقابت سه‌جانبه است. یوسوفا موکوکو هم حضور دارد و می‌تواند برای جایگاهش در تیم تلاش کند. سباستین بسیار سخت‌کوش است و سخت تلاش می‌کند. من خوشحالم که هر سه بازیکن در دسترس هستند. نیکلاس به این ریتم عادت ندارد. اما ما به او ایمان داریم.


بولت سپاهاناحتمال غیبت مارسل سابیتزر؟
ما او را بدون هیچ نگرانی و مشکلی در بازی برابر وردربرمن دیدیم. بازی او نشان داد که برای دیدارهای بعدی آماده است و من هم قطعا از او استفاده خواهم کرد.


بولت سپاهانجو سنت جیمزز پارک؟
از نظر استانداردهای انگلیسی، جو فوق العاده‌ای دارد. ما می‌دانیم که جو سنگینی در انتظار ما است. قطعا این فضا روی بازی تاثیر خواهد گذاشت و آگاه هستیم. می‌دانیم که باید یک عملکرد عالی ارائه دهیم. هدف ما کسب پیروزی است و فکر می‌کنم که راه بازی در این جو و شکست حریف را می‌دانم.

1944398

دیدگاه‌ها