کد خبر : 1975137 | 03 آبان 1402 ساعت 12:46 | 34.1K بازدید | 10 دیدگاه

داریو سرنا:

با قلبم تصمیم گرفتم و به بارسا پاسخ رد دادم

مدیر ورزشی شاختار تایید کرد که مقطعی از بارسا پیشنهاد داشت ولی تصمیم گرفت تیمش را تنها نگذارد.

با قلبم تصمیم گرفتم و به بارسا پاسخ رد دادم

به گزارش "ورزش سه"، داریو سرنا، کاپیتان سابق تیم ملی کرواسی، در شاختار یک اسطوره محسوب می‌شود. او 15 سال متوالی برای این باشگاه اوکراینی در بیش از 550 بازی به میدان رفت و در همین تیم بازنشسته شد. 

سرنا هفته قبل به عنوان مربی موقت شاختار معرفی شد ولی از این پس او در تیم نقش مدیر ورزشی را دارد. دیروز یک مربی جدید برای شاختار معرفی شد (مارینو پوشیچ) ولی در نشست خبری قبل از بازی برابر بارسا سرنا بود که حاضر شد.

1944701

او در مورد تغییر مربی یک روز قبل از بازی برابر بارسا گفت: «خیلی خوشحالم و مدتی بود با پوشیچ مشغول مذاکره بودیم. او مربی مهمی است و با وی نتایج خوبی خواهیم گرفت. او اعتماد من و همه اعضای تیم را با خودش دارد و باهم برای موفقیت شاختار کار خواهیم کرد. پوشیچ شاید خیلی باتجربه نباشد ولی ما به او اطمینان داریم.»

سرنا در فصل 17-2016 تا یک قدمی پیوستن به بارسا رفت ولی در نهایت با شاختار تمدید کرد: «بله، من شانس پیوستن به بارسا را داشتم و لوئیس انریکه من را می‌خواست ولی با قلبم تصمیم گرفتم و ترجیح دادم در شاختار بمانم. در آن مقطع نمی‌توانستم تیمم را تنها بگذارم.»

1944250

دیروز ژاوی در نشست خبری خود از سرنا ستایش کرد و او را یک اسطوره نامید. سرنا نیز در پاسخ گفت: «از ژاوی ممنونم و حرف‌هایش باعث خوشحالی من شد. او ما را می‌شناسد و ما هم اینجا هستیم تا برابر بارسلونای او پایاپای مبارزه کنیم. تیم ژاوی شانس اول برد است ولی ما می‌خواهیم از فوتبالمان لذت ببریم.»

دیدگاه‌ها