کد خبر : 1975494 | 05 آبان 1402 ساعت 07:00 | 61.9K بازدید | 10 دیدگاه

واکنش باورنکردنی نونو سانتو به فضای ملتهب سکوها

اعتراض هواداران مهم نیست، می‌روم خانه و می‌خوابم!

نونو اسپریتو سانتو واکنش باورنکردنی به اعتراض هواداران الاتحاد نشان داد.

اعتراض هواداران مهم نیست، می‌روم خانه و می‌خوابم!

به گزارش "ورزش سه"، الاتحاد در هفته یازدهم رقابت های لیگ حرفه ای عربستان و در ورزشگاه شاهزاده عبدالله الفیصل جده، با نتیجه ناامید کننده 2 – 2 برابر تیم انتهای جدولی الحزم متوقف شد تا تعداد بازی های متوالی بدون پیروزی این تیم در لیگ، به عدد چهار برسد.

نونو اسپریتو سانتو سرمربی الاتحاد که به واسطه نتایج ضعیف این تیم در بازی های اخیر حسابی زیر فشار انتقادات قرار دارد، در پایان این مسابقه صحبت های عجیب و باورنکردنی را به زبان آورد.

1945450

نونو سانتو در نشست خبری پس از دیدار مقابل الحزم گفت: بازی بدی انجام دادیم، خوب بازی نکردیم، نیمه دوم را بهتر شروع کردیم، اما متأسفانه گل های راحتی دریافت کردیم، بد بودیم. با قدرت و خشونت لازم بازی نکردیم.

اظهارات عجیب سانتو پس از سوال یکی از خبرنگاران بر زبان سرمربی پرتغالی جاری شد. زمانیکه از وی خواسته شد تا نظرش را درخصوص اعتراضات شدید هواداران الاتحاد در پایان دیدار برابر الحزم بیان کند.

1945451

سانتو در پاسخ گفت: اقدام هواداران که من را هو می کنند برایم تعجب آور است. من از اتفاقی که افتاده بسیار متعجبم اما به شعارهای جمعیت حاضر در استادیوم اهمیتی نمی‌دهم، من می‌روم خانه و می‌خوابم. برایم مهم نیست چه اتفاقی افتاده است.

سرمربی الاتحاد در پاسخ به این سوال که برای بازگشت به روند پیروزی ها چه برنامه ای دارد گفت:  از روز اولی که کارم را شروع کردم، به خودم اعتقاد داشتم. با سختی و پشتکار، خواهیم دید که در دوره آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

دیدگاه‌ها