کد خبر : 1976062 | 07 آبان 1402 ساعت 17:15 | 72.5K بازدید | 102 دیدگاه

نمایش غافلگیرکننده تیم رحمتی؛

نساجی 1 - سپاهان 1: امتیاز را بردار و فرار کن!

شاگردان مهدی رحمتی با نمایش متفاوت نسبت به همیشه توانستند مانع از ادامه بردهای سپاهان شوند.

نساجی 1 - سپاهان 1: امتیاز را بردار و فرار کن!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال نساجی پس از دو شکست در لیگ برتر و دو باخت در لیگ قهرمانان آسیا، امروز کاملا متفاوت نسبت به همیشه ظاهر شد و در جدال مقابل سپاهان نمایش هجومی با موقعیت‌های خطرناک‌تر نسبت به طلایی پوشان ارائه کردند و اگر کمی دقت بیشتری در زدن ضربات آخر داشتند، حتی شانس پیروزی داشتند، ولی با این وجود با گل محمدرضا آزادی در دقیقه 49 پیش افتادند و پس از آن با ضربه سر محمد دانشگر گل تساوی را دریافت کردند تا به یک امتیاز رضایت بدهند.

ویدئو: 314992

شاگردان ژوزه مورایس پس از پنج پیروزی پیاپی در لیگ برتر امروز در قائم‌شهر غافلگیر شدند و نتوانستند در تقابل با نساجی موفق کار کنند و در نهایت به تساوی یک بر یک رضایت دادند تا 12 امتیازی شوند و شانس صعود به رده سوم جدول را از دست بدهند.

سوتهفته هشتم لیگ برتر؛ یکشنبه: 1402/8/7 ؛ ساعت: 15
استادیوم: شهید وطنی قائم‌شهر
داور: امیر عرب‌براقی/ کمک‌ها: فرهاد فرهادپور و هادی طوسی؛ داور چهارم: حسین زیاری/ ناظر داوری: نادر جعفری.

نساجینساجی مازندران:

محمدرشید مظاهری، امیرمهدی جان‌ملکی (73- میرمحمدرضا ترابی)، وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند، سعید غلامعلی‌بیگی، محمدرضا عباسی، مهرداد عبدی (73- مرصاد سیفی)، اسماعیل بابایی (85- صابر حردانی)، فرشید اسماعیلی (90- مهدی رضایی)، سید آریا برزگر (72- حسین زامهران) و محمدرضا آزادی

سرمربی: سید مهدی رحمتی

1946673

سپاهانسپاهان اصفهان:

سید پیام نیازمند، سیاوش یزدانی (36- نیلسون جونیور)، محمد دانشگر (85- هادی محمدی)، رامین رضاییان، میلاد زکی‌پور، محمد قربانی، برایان دابو (65- سید محمد کریمی)، فرشاد احمدزاده، آریا یوسفی (65- محمدجواد حسین‌نژاد)، رضا اسدی و عیسی آل‌کثیر

سرمربی: ژوزه مورایس

1946670

توپ گلشرح گل:

نساجی یک - سپاهان صفر (دقیقه 49: محمدرضا آزادی): فرار و حرکت تکنیکی محمدرضا عباسی از جناح چپ زمین، سر توپ و ارسال کوتاه این بازیکن به مقابل تیرک اول را محمدرضا آزادی با بغل پای سرضرب تبدیل به گل اول نساجی مقابل سپاهان کرد.

ویدئو: 314988

نساجی یک - سپاهان یک (دقیقه 67: محمد دانشگر): کرنر به دست آمده برای سپاهان در سمت راست زمین را رامین رضاییان ارسال کرد که محمد دانشگر در بین مدافعان نساجی توپ را با ضربه سر تماشایی به تور دروازه زد.

ویدئو: 314990

کارت زرد اخطار:

رامین رضاییان (56)

کرنومتردقایق حساس:

دقیقه 1: سپاهان بازی را هجومی شروع کرد و روی پاس بلند رامین رضاییان صاحب موقعیت شد که ضربه آریا یوسفی دقت لازم را نداشت و پس از برخورد به مدافع نساجی به کرنر رفت.

دقیقه 3: نزدیک بود آریا برزگر در شروع بازی دروازه سپاهان را باز کند که ارسال بابایی از جناح راست و ضربه سر مهاجم نساجی را پیام نیازمند به زیبایی راهی کرنر کرد.

دقیقه 9: شوت راه دور اسدی بی دقت بود و ثمری نداشت.

دقیقه 14: ضربه ایستگاهی به دست آمده برای سپاهان از فاصله 30 متری را رضا اسدی زد که توپ توسط مظاهری به کرنر رفت.

دقیقه 15: ارسال رامین رضاییان از کرنر سمت چپ زمین به بعد از تیرک دوم را دابو زد که توپ در دستان مظاهری جای گرفت.

دقیقه 19: ارسال زیبای زکی پور و ضربه سر اسدی توسط مظاهری جمع شد.

دقیقه 29: توپ ارسالی از سمت راست زمین و ضربه سر برزگر پس از دفع دانشگر دور شد که البته تماشاگران نساجی در این صحنه اعتقاد به خطا داشتند.

دقیقه 44: ضدحمله سریع سپاهان نزدیک بود این تیم را به گل اول برساند که محمدرضا عباسی با فرار سریع توپ را از مقابل پای آل کثیر زد تا این حمله بی ثمر بماند.

دقیقه 3+45: ارسال رامین رضاییان از جناح راست به تیرک دوم را میلاد زکی پور زد که مظاهری توپ را در دست گرفت.

دقیقه 58: فرار آریا یوسفی از سمت چپ محوطه جریمه نساجی و ضربه کم‌دقت او را مظاهری جمع کرد.

دقیقه 61: نزدیک بود سپاهان گل دوم را دریافت کند که ضربه محمدرضا آزادی با اختلاف کم از کنار دروازه رد شد.

1946734

دقیقه 66: ارسال خطرناک رامین رضاییان از روی ضربه ایستگاهی سمت راست زمین توسط مدافعان نساجی به کرنر زده شد.

دقیقه 68: شوت راه دور رامین رضاییان را مظاهری دفع کرد که در ریباند هم توپ روی پای میلاد زکی پور جفت و جور نشد و به بیرون رفت.

دقیقه 76: ارسال فرشاد احمدزاده و ضربه سر قربانی در دستان مظاهری جای گرفت.

دقیقه 79: پاس بلند زیبای بابایی و تعلل عجیب محمدرضا عباسی کاری کرد تا موقعیت عالی نساجی در فرصت تک به تک با مظاهری از دست برود و تکل نیلسون کاری کرد تا دروازه سپاهان بسته بماند.

دقیقه 80: باز هم پاس در عمق بابایی نزدیک بود نساجی را به گل برساند که آزادی به توپ نرسید و نیازمند آن را دفع کرد.

دقیقه 89: فرار عالی محمدرضا آزادی به پشت مدافعان سپاهان فرصت عالی برای نساجی به وجود آورد که شوت پای چپ زمینی او از کنار تیرک دروازه رد شد.

دقیقه 90: شلیک استثنایی و فنی عیسی آل کثیر به تیرک افقی دروازه نساجی برخورد کرد و به بیرون رفت.

1946733

بولت فولادحواشی:

* محمود قائدرحمتی، بازیکن تاثیرگذار نساجی که تجربه بازی در سپاهان را دارد، به دلیل آسیب دیدگی در جمع 11 نفر اصلی تیمش دیده نمی‌شود.
* سید محمداحسان حسینی برخلاف دیدارهای قبل در خط دفاعی نساجی حضور ندارد و مصدومیت کاری کرده تا برابر سپاهان غایب باشد.
* صابر حردانی برخلاف دیدارهای قبل در ترکیب نساجی حضور ندارد و آریا برزگر این شانس را پیدا کرده تا برابر سپاهان بازی کند.
* سپاهان با یک تغییر نسبت به دیدار قبل برابر آلمالیق پای به بازی امروز گذاشته که سیاوش یزدانی جای محمدجواد حسین‌نژاد را گرفته است.

1946687

* تماشاگران سپاهان پشت نیمکت این تیم در ورزشگاه وطنی حضور دارند و تیمشان را تشویق می‌کنند.
* با وجود اینکه تماشای این مسابقه رایگان اعلام شده، اما ظرفیت ورزشگاه تکمیل نیست و پشت دروازه دو تیم صندلی های خالی زیادی به چشم می خورد.
* در دقیقه 29 بازیکنان و تماشاگران نساجی به شدت نسبت به داوری معترض شدند و اعتقاد داشتند توپ به دست برایان دابو برخورد کرده است.
* قبل از شروع مسابقه از ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان، به مناسبت روز مربی تقدیر شد.
* سیاوش یزدانی در دقیقه 36 به دلیل آسیب دیدگی تعویض شد و جای خود را به نیلسون جونیور داد.
* در بین دو نیمه باشگاه نساجی از برخی مربیان مازندرانی و آکادمی خود تقدیر کرد.
* داوران بین دو نیمه زودتر از دو تیم به زمین آمدند و آماده شروع مجدد مسابقه شدند.
* در دقیقه 52 کمک داور دوم در یک صحنه مشکوک پرچم خود را بالا برد تا محمدرضا آزادی در موقعیت تک به تک قرار نگیرد.

1946730

* برایان دابو، هافبک سپاهان، پس از تعویض و بیرون رفتن از زمین به شدت درگیری لفظی و فیزیکی با مورایس، سرمربی پرتغالی، پیدا کرد که منجر به ایجاد حاشیه روی نیمکت آنها شد.
* اسماعیل بابایی، هافبک نساجی، در دقیقه 85 با برانکارد از زمین بیرون رفت و اعلام کرد نمی‌تواند به بازی ادامه بدهد و جای خود را به صابر حردانی داد.
* در دقیقه 87 رضا اسدی در برخورد با مدافع نساجی روی زمین افتاد و اعتقاد به زدن آرنج به صورتش و پنالتی داشت که داور بازی را دنبال کرد.


بهترین بازیکن

محمدرضا آزادی، مهاجم بلندقامت نساجی، نمایش درخشانی در خط حمله تیمش مقابل سپاهان داشت و توانست در شروع نیمه دوم دروازه پیام نیازمند را باز کند و در ادامه هم دو بار دیگر نزدیک بود موفق به گلزنی شود که این اتفاق نیفتاد، ولی با این وجود دوندگی زیاد و خستگی‌ناپذیر در این بازی داشت و بهترین بازیکن تیمش بود.

اتفاق ویژه

برایان دابو، هافبک خارجی سپاهان، پس از تعویض در دقیقه 65 با ژوزه مورایس درگیری لفظی و فیزیکی پیدا کرد و صحنه عجیبی در ورزشگاه شهید وطنی رقم خورد تا آنها در روزی که نتوانستند به ششمین پیروزی متوالی برسند و اولین تساوی فصل را داشتند، با یک حاشیه عجیب هم مواجه شوند.

دیدگاه‌ها